زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

وازلین همین فایده را برای مژه ها دارد

سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳، ۰۶:۴۰ ب.ظ

وازلین همین فایده را برای مژه ها دارد

وازلین همین فایده را برای مژه ها دارد. حتی شواهدی وجود دارد که نشان می دهد برای خشکی چشم مفید است.

روتین مراقبت از پوست ساده تر
وازلین می تواند به طور موثر هم پوست پلک و هم مژه ها را مرطوب کند، بنابراین شما فقط به یک محصول نیاز دارید.

علاوه بر کمک به پوست و مو در حفظ رطوبت، مطالعه ای در سال 1992 نشان می دهد که وازلین می تواند به لایه بیرونی پوست (استراتوم شاخی) نفوذ کند.

با این حال، از آنجایی که وازلین یک ماده انسدادی است، همچنان بر روی پوست می نشیند. این می تواند استفاده از آن را به عنوان مرطوب کننده صورت یا پلک قبل از آرایش بی اثر کند.

اگر قصد دارید از وازلین برای مراقبت از مژه استفاده کنید، آن را بعد از پاک کردن آرایش خود در شب یا قبل از خواب استفاده کنید.

با محصولات دیگر جفت می شود
اگر پوست شما خشک است، می توانید از وازلین در کنار سایر محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید.

نحوه استفاده از آن
در اینجا یک راه برای استفاده از وازلین به مژه های خود آورده شده است:

دست های خود را به خوبی بشویید، مطمئن شوید که هیچ کثیفی یا اثری در زیر ناخن های شما وجود ندارد. این کمک می کند تا پلک ها و مژه های شما عاری از باکتری باشند.
پلک های خود را به آرامی و به روشی که معمولا انجام می دهید تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که مژه های شما فاقد ریمل، صابون یا باقی مانده های دیگر هستند.
مقدار کمی وازلین را روی یک سواب پنبه ای تمیز قرار دهید.
به آرامی وازلین را روی خطوط مژه بالا و پایین بمالید. شما خیلی کم نیاز دارید.
با استفاده از طرف دیگر سواب پنبه ای، مقدار کمی وازلین را به مژه های خود بمالید. می توانید این کار را با پلک زدن در حین استفاده از محصول انجام دهید تا کل خط مژه شما را بپوشاند. ممکن است لازم باشد این کار را دو یا سه بار در هر درب انجام دهید.
اگر این کار را عصر یا قبل از خواب انجام دهید، احتمالاً صبح روز بعد باقی مانده وازلین روی مژه ها و پلک هایتان باقی می ماند. به آرامی آن را با پاک کننده آرایش یا آب گرم روی یک سواب پنبه ای تمیز یا پارچه شستشو پاک کنید.
حتی اگر وازلین بی خطر است، ممکن است احساس ناراحتی کند. از آنجایی که ضخیم است، در صورت مشاهده آن در چشم می تواند دید را تار کند. اگر این اتفاق بیفتد، استفاده از قطره های چشمی با همان مواد موجود در اشک طبیعی باید آرامش را به چشم شما بازگرداند.

بهترین سرم تقویت کننده مژه چیست؟

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی