زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

سرم مژه

سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳، ۰۶:۴۰ ب.ظ

سرم مژه
ما می‌توانیم تأیید کنیم که سرم‌های مژه در واقع موثر هستند، اما انتظار نداشته باشید که یک شبه نتیجه را ببینید. چرخه رشد طبیعی مژه حدود شش تا هشت هفته است، بنابراین برای برخی، ممکن است تا چهار ماه طول بکشد تا مژه های شما به طور کامل ظاهر مجلل و ضخامت خود را ایجاد کنند. موادی که معمولاً در بیشتر سرم‌های مژه یافت می‌شوند، با هم کار می‌کنند تا مژه‌ها را حالت دهند و تقویت کنند، بنابراین احتمال شکستن یا ریزش آن‌ها کمتر است و مژه‌ها را با ویتامین‌هایی تقویت می‌کنند که از آنها در برابر مهاجمان خارجی محافظت می‌کند.

سرم ها همچنین می توانند مستقیماً فولیکول های مو را تحریک کنند یا به ایجاد یک محیط بهینه برای رشد فولیکول مو کمک کنند. بنابراین اگر می‌خواهید مژه‌هایی خوش‌طعم و بلند بدون نیاز به اکستنشن مژه داشته باشید، سرم‌ها راهی عالی هستند.

از مالیدن چشم ها خودداری کنید
بسیاری از ما می‌توانیم به این عادت اعتراف کنیم، پس از همه، این بسیار رضایت‌بخش است. با این حال، ممکن است دفعه بعد که هوس مالیدن چشمان خود را پیدا کردید، بهتر است روی دستان خود بنشینید.

مالش شدید چشم ها می تواند به کل چشم شما از جمله مژه ها آسیب برساند. مالش چشم فقط به مژه های شما آسیب نمی رساند، از آنجایی که پوست اطراف چشم نازک ترین و ظریف ترین پوست صورت شماست، مالش شدید می تواند به مرور زمان پوست شما را نازک و فرسوده کند. این کار نه تنها پوست را ضعیف تر و مستعد ابتلا به چین و چروک می کند، بلکه می تواند ظاهر سیاهی را نیز بدتر کند. ملایم بودن در مورد هر چیزی با چشمان مهم است!

همچنین هنگام پاک کردن ریمل و خشک کردن صورت خود به این نکته توجه داشته باشید.

هرگز از آرایش چشم تاریخ گذشته استفاده نکنید!
حتی زمانی که ممکن است آرایش بیشتری از آن تیوپ قدیمی پاک کنید، این کار را نکنید!

ریمل قدیمی می تواند باکتری های خشن را نگه دارد، که به نوبه خود می تواند جرقه ریزش مژه ها، آسیب دیدگی و عفونت های زیادی را ایجاد کند.

قانون کلی ریمل و خط چشم این است که هر سه ماه یکبار آنها را تعویض کنید. اگر چشمان شما دائماً آبریزش دارد و/یا خارش دارد، ریمل یا خط چشم خود را عوض کنید، ممکن است تاریخ مصرف آنها گذشته باشد.

شما فقط یک جفت چشم دارید، بنابراین واقعاً دلیلی برای به خطر انداختن آنها برای یک تیوپ ریمل وجود ندارد، درست است؟

تقویت کننده مژه سریتا

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی