زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

گریه و بلندی مژه

يكشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳، ۰۱:۴۶ ق.ظ

گریه و بلندی مژه
بنابراین آیا یک کرایفست خوب واقعا راز داشتن مژه های بلندتر است؟ در حالی که اشک شامل برخی از اجزای مفید است، علم رشد مژه کمی پیچیده تر است. متاسفانه گریه نمی تواند مژه های شما را بلندتر کند.

با وجود این، افرادی هستند که به ارتباط بین اشک عاطفی و رشد مژه اعتقاد دارند. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که این تجربه شخصی با یافته های علمی همسو نیست.

دکتر جووی بوپارای چشم پزشک از CorneaCare توضیح می دهد: "هیچ مدرک علمی برای حمایت از این ادعا وجود ندارد که گریه کردن باعث رشد مژه ها می شود." در سرم مژه پیدا کنید در حالی که آنها ممکن است به روان کردن مژه ها و خط مژه شما کمک کنند، تاثیر کلی آن برای بهبود رشد مژه کافی نیست.

پس این اسطوره از کجا آمده است؟ اشک براقیت می بخشد و مژه ها را به هم می چسباند که ممکن است به این تصور غلط رایج کمک کند. به گفته دکتر بوپارای، همچنین ممکن است مایع موجود در اشک به طور موقت مژه ها را پر کند، که می تواند بلافاصله پس از گریه مژه ها را برجسته تر کند، اما نه در طولانی مدت.

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی