زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

پست 39

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳ ب.ظ

عکس پروفایل برج میلاد

 

در سال 1372 به منظور ایجاد فضای نو و جذاب برای شهروندان تهرانی و ایرانی و ایجاد یک نماد ملی با توجه به توان مهندسین ایرانی ، مدیران شهری را بر آن داشت تا برای رفع مشکلات مخابراتی و تلویزیونی شهر و موارد مطروحه، اقدام به انجام مطالعات اولیه ((مطالعات شناخت)) به منظور احداث مجموعه چند عملکردی نمایند.

سرانجام در سال 1376 ( 1998 میلادی ) عملیات اجرایی برج آغاز و شرکت یادمان سازه مجری پروژه برج میلاد تهران از طرف شهرداری تهران معرفی شد و دکتر محمد رضا حافظی استاد دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه شهید بهشتی به عنوان معمار و طراح پروژه انتخاب گردید.

موضوع به صورت طرح و ساخت به مناقصه گذاشته شد و در نهایت قرارداد با پیمانکار منعقد گردید. در سال 1380 نام آن از برج یادمان به برج میلاد تغییر پیدا نمود.

مجموعه برج میلاد تهران در زمینی به مساحت 4/74 هکتار بر روی تپه های کوه نصر در میان شبکه بزرگراهی شمال غرب تهران واقع گردیده که از شمال به بزرگراه همت ، از جنوب به بزرگراه حکیم ، از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به بزرگراه شیخ فضل الله منتهی می گردد.

که مجموعه چند عملکردی در حوزه های مخابراتی ، مراکز تجاری ، رستوران ها، خدمات پذیرایی، مرکز همایش ها ، خدمات گردشگری و تفریحی است .

در حال حاضر این مجموعه شامل برج میلاد تهران و مرکز همایشها می باشد و فاز دوم شامل مرکز خرید ، برج هتل و برج اداری می باشد. برج میلاد با ارتفاع 435 متر ششمین برج بلند تلویزیونی و مخابراتی دنیا محسوب می شود.

وزن تقریبی کل سازه 150 هزار تن می باشد. ارتفاع برج از سطح دریا : 1444 متر می باشد به طوریکه بزرگراه حکیم 60 متر پایین تر از سطح برج قرار گرفته است.

 

عکس پروفایل برج میلاد

برج میلاد

پیشنها: عکس پروفایل برج ایفل

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی