زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

اس ام اس خدا

شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۴۴ ق.ظ

خدا,اس ام اس خدا,متن خدا,جملات خدا,شعر خدا,فقط خدا,پروفایل خدا,اس ام اس امید به خدا,متن ادبی سپاس از خدا,جملات شکرگزاری از خداوند

اس ام اس خدا

عکس نام خدا برای پروفایل

عکس پروفایل خدا

اس ام اس خدا و متن های قشنگ در مورد خدا,امید و تشکر از خدا با جملات زیبا

god SMS & God

** اس ام اس خدا **

عهدی را که در طوفان با خدا می بندی در آرامش فراموش نکن . . .

**شعر خدا**

عشق و محبت” ردپای خدا در زندگیست
امیدوارم زندگیت پر از ردپای خدا باشد . . .

**جملات خدا**

نگذارید صدای دنیا شما را از شنیدن صدای ” خدا ” باز دارد . . .

**متن خدا **

ای انسان، قدر خود را بدان؛ به حدی گرانی ، که فقط خدا توان خریدت را دارد
پس خود را به قیمت حسرتی تلخ، به تاراج مده . . .

** جملات خدا **

چتر نمیخواهم
میخواهم باران رحمتت را با همه ی وجودم احساس کنم
زندگیتان سرشار از رحمت خداوند باد . . .

** اس ام اس درباره ی بزرگی خداوند **

خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم
و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم . . .

**جملات خدا **

هرگز نیکی و بدی یکسان نیست
بدی را با نیکی دفع کن، ناگاه خواهی دید
همان کس که میان تو و او دشمنی است
گویی دوستی گرم و صمیمی است . . .
(آیه ی ۳۴ سوره فصلت)

**شعر خدا **

خدای را باید شناخت
که اوست دهنده بی منت
اگر همه بستانند او بدهد
و چون او بدهد کَس نتواند بستاند . . .

** اس ام اس درباره ی بزرگی خداوند **

تمام غصه های دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد :
خدایا میدانم که میبینی . . .

** اس ام اس درباره ی بزرگی خداوند **

چه چیز جز بخشندگی ام باعث شد تا مرا که می بینی خودت را بگیری ؟

خدا آن حس زیبایی ست که در تاریکی صحرا
زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را
یکی همچون نسیم دشت میگوید
کنارت هستم ای تنها . . .
و دل آرام میگیرد

** جملات خدا**

خدای من
نه آن قدر پاکم که کمکم کنی و نه آن قدر بدم که رهایم کنی
میان این دو گمم
هم خود را و هم تو را آزار میدهم
هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنی باشم که تو خواستی
و هرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهایم کنی
آنقدر بی تو تنها هستم که بی تو یعنی “هیچ” یعنی “پوچ”
خدایا هیچ وقت رهـــایم نکن . . .

** جملات خدا **

توهدفی ، من دنبال توام
تو معبودی ، من عبد توام
توعشقی ، من عاشق توام
تو نوری ، من شب پره توام
تو بال باش ، من پرنده ام
تو ارباب باش ، من برده ام
تو همراه باش ، من رونده ام
تو ناز باشی ، من نیازم
تو آوازباشی ، من یه سازم
خدایا فقط باش ، که بی تومی بازم . . .
** اس ام اس درباره ی بزرگی خداوند **

خداوندا
مرا غرض ز نماز آن بود که پنهانی
حدیث درد فراق تو با تو بگذارم
وگرنه این چه نمازی بود که من باتو
نشسته روی به محراب و دل به بازارم . . . ؟

** شعر خدا **

ﻧﮕﺮاﻥ ﻓﺮﺩاﻳﺖ ﻧﺒﺎﺵ
ﺧﺪاﻱ ﺩﻳﺮﻭﺯ و اﻣﺮﻭﺯﺕ , ﻓﺮﺩا ﻫﻢ ﻫﺴﺖ
ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﻳﻌﻨﻲ ﻧﮕﺎﻩ ﺧﺪا . . .

** اس ام اس خدا **

می خواستم دستان خدا را بگیرم
ندا آمد: دستان افتاده ای را بگیر . .

———————————–

اس ام اس با موضوع خدا

خدایا مرا ببخش از اینکه همیشه از تو می خواهم اما تو را نمی خواهم !

———————————–

همیشه دلتنگی ام را در دریای آغوش تو ریختم ، عجیب این دریا معجزه می کند !
تمام غم را می بلعد و باز آرام آرام است
دریای لاجوردی من ، خدای من . . .

———————————–

یادم باشد که امید خوشبختانه از دست دادنی نیست . . .
آنهم امیدی که رو به سمت خدا باشد . . . !

———————————–

خدایا . من درکلبه فقیرانه ی خود چیزی دارم که تو درعرش کبریایی خود نداری .
من چون تویی دارم وتو چون خود نداری . . .

———————————–

نگران آینده نباش
خدا قبل از تو آنجاست . . .

———————————–

عاشقِ خدایی هستم که چه بخواهیم و چه نخواهیم ، دوستمان دارد !

———————————–

آنگاه که نمادی از امید در فنجان قهوه ات نمی بینی
و در طالعت نیز خبری از معجزه نیست
بدان که خداوند همه چیز را به خودت سپرده تا بهترین ها را بسازی . . .

———————————–

صاحبخانه ی دل خـــــــــــداست !
آن را به هر کسی اجاره نده . . .

———————————–

دیکته زندگیمان پر از غلط است ولی نگران نباش . . .
خودش گفته قبل از نمره دادن اگر پشیمان شوی غلطهایت را پاک میکنم !

———————————–

گاهی نه گریه آرامت می کند و نه خنده
نه فریاد آرامت می کند و نه سکوت
آنجاست که با چشمانی خیس رو به آسمان میکنی و میگویی : من فقط تورو دارم !

منبع: ابزار وبلاگ

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی