زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

شارژ شگفت انگیز ایرانسل

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۴۰ ب.ظ

برای استفاده از شارژ شگفت انگیز ایرانسل کافیست کد زیر را در گوشی خود وارد کنید و سپس دکمه سبز (تماس) را بزنید:
*144*رمز 16 رقمی#

خرید شارژ ایرانسل

توجه داشته باشید شارژ شگفت انگیز را باید برای مدت محدودی استفاده کرد که این مدت بسته به استفاده های قبلی شما از شارژ شگفت انگیزمتغیر است. در صورتی که به جای کد 141 از 144 استفاده کنید، سیم کارت ایرانسل شما 20 درصد بیشتر شارژ می شود.اما نکته اینجاست که شما باید در مدت محدودی این شارژ را استفاده کنید وگرنه سر مدت معین اعتبار شما صفر می شود! همچنین این 20 درصد شارژ بیشتر، مخصوص مکالمه و پیام کوتاه با طرف ایرانسلی شماست و نمی توانید از این 20 درصد اضافه ، با تلفن ثابت یا سیم کارت همراه اول یا رایتل تماس و یا پیام کوتاه برقرار کنید! با توجه به توضیحات بالا چرا از شارژ شگفت انگیز ایرانسل استفاده کنیم؟ 

متاسفانه عده زیادی فکر می کنند مدت استفاده از این نوع شارژ برای همیشه محدود است! 
در حالی که این طور نیست.شما وقتی برای اولین بار از این نوع شارژ استفاده می کنید باید در مدت 6 روز از اعتبار خود استفاده کنید (چه هزار تومانی چه 50 هزار تومانی).اما اگر در این مدت محدود مثلا روز چهارم ، شارژ شما تمام شود و مجددا شارژ شگفت انگیز نمایید اینبار به جای 6 روز 8 روز سیم کارت شما شارژ می شود و این روند همینطور ادامه پیدا می کند تا جایی که مدت محدود شما حداقل به 6 ماه ! افزایش پیدا می کند.

پس توصیه می کنیم اگر می دانید شارژ شما کی تمام می شود با در نظر گرفتن موارد بالا از شارژ شگفت انگیز استفاده کنید!

خرید شارژ

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی