زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

فیلم های برتر سال 2016

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲ ق.ظ

با وجود آن که سال 2016 با تلخی های بسیاری همراه بود، اما نقاط مثبت زیادی نیز در آن پیدا می شود. بدون شک می توان یکی از بخش های موفق امسال را صنعت سینما دانست. بسیاری از افراد به فیلم و سینما علاقه دارند و به شدت آن را دنبال می کنند. امسال شاهد اکران فیلم های ابر قهرمانی زیادی بودیم. آن ها توانستند موفقیت تجاری زیادی کسب نمایند و مخاطبان را به سمت خود بکشانند.

اما نظر منتقدان همواره با مردم تفاوت داشته است. آن ها از زوایای خاصی به تماشای آثار سینمایی می نشینند و پارامترهای دیگری برای نمره دادن به یک اثر در نظر می گیرند.با توجه به این که سال 2016 روزهای پایانی خود را می گذراند، این قشر نیز برترین فیلم های سینمایی از نگاه خود را معرفی کرده اند.

احتمالا شما با نام «راتن تومیتوز» (گوجه فرنگی گندیده) آشنایی دارید. این پایگاه اینترنتی به نقد آثار سینمایی می پردازد و از 100 به آن ها نمره می دهد. فیلم ها باید بتوانند امتیازی بالا تر از 60 کسب کنند تا یک گوجه فرنگی رسیده نصیبشان شود. در غیر این صورت، میوه ای گندیده دریافت می کنند.

منتقدان این سایت اکنون برترین فیلم های سال 2016 را معرفی کرده اند. مقاله را تا پایان بخوانید و با آن ها آشنا شوید.

دانلود فیلم

1- «او.جی: ساخت آمریکا» (O.J.: Made in America)

بر روی فیلم و یا سریال بودن این اثر 7 ساعت و نیمه بحث های زیادی وجود داشت. «ازرا ادلمان» کارگردان آن روشی خیره کننده و مثال زدنی (استفاده از داستان او جی سیمپسون ورزشکار سرشناس)  را برای نقد کردن نژاد، سیاست، خشونت های داخلی و سیستم قضاوت آمریکا اتخاذ کرده است. با وجود آن که این اثر به 5 قسمت تقسیم شده، هیچگاه احساس سریالی بودن را منتقل نمی کند و یه داستان قدرتمند را دنبال می نماید.

تنها راه نشان دادن درست ماجرا، روشی بود که عوامل فیلم در نظر گرفتند.

2- «لا لا لند» (La La Land)

فیلم

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی