زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

معرفی فیلم خوک

پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴ ب.ظ
  • دانلود فیلم خوک خوک فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مانی حقیقی محصول سال ۱۳۹۶ است. لیلا حاتمی و علی مصفا برای اولین بار با بازی در خوک، حضور در یک اثر کمدی را تجربه کرده‌اند. فیلمبرداری خوک از شهریور ۱۳۹۶ آغاز و در آذرماه به پایان رسید.

خوک پس از چهار مرتبه نامزدی در بخش بهترین فیلم جشنواره‌های بین‌المللی سرانجام توانست ۳ تندیس شایستگی بهترین چهره پردازی، بهترین طراحی لباس و بهترین موسیقی متن را در بیستمین دوره جشن خانه سینمای ایران از آنِ خود کند.
همچنین مانی حقیقی روز ششم مهرماه ۱۳۹۷ موفق شد جوایز بهترین فیلم و جایزه ویژه هیئت داوران را برای فیلم خوک به ترتیب از هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم گرولاند و سیزدهمین دوره جشنواره اروپایی فیلم‌های فانتزی استراسبورگ دریافت کند.دانلود فیلم خوک

شخصیت پردازی خوک و روابط شخصیت‌هایش با یکدیگر اولین رکن مثبت این فیلم محسوب می‌شود. حسن کسمایی کارگردانی است که در حال حاضر اجازه فعالیت ندارد؛ مادرش جیران (مینا جعفرزاده) بیمار است و با همسرش گلی (لیلی رشیدی) و دخترش آلما (آیناز آذرهوش) که دستیار وی هم به شمار می‌رود زندگی می‌کند. ظاهری شلخته دارد، طرفدار موسیقی راک است و تی شرت‌های AC/DC و Black Sabbath بر تن می‌کند؛ عاشق تنیس است و هر روز با همایون غنچه (سیامک انصاری)، دوست قدیمی خود، به این ورزش مشغول می‌شود. او در حال حاضر مشغول ساخت یک تبلیغ تلویزیونی برای حشره کش است و زندگی حرفه‌ای و خانوادگی‌اش از هر نظر دچار مشکل شده و ثباتی ندارد. در این میان بازیگر محبوب حسن یعنی شیوا مهاجر (لیلا حاتمی)، قصد همکاری با یک کارگردان جدید به نام سهراب سعیدی (علی مصفا) را داشته که این وضعیت به دلیل علاقه‌ای که حسن به شیوا دارد، ثبات شخصیتی کارگردان قصه را بهم می‌ریزد. از طرفی دیگر دختری به نام آنی (پریناز ایزدیار) به حسن علاقه دارد و همیشه در حال تعقیب او است. تمامی مسائل گفته شده را با حضور یک قاتل زنجیره‌ای و کشته شدن تک تک دوستان و همکاران حسن ادغام کنید! 

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی