زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

خواص زردچوبه

يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۶ ب.ظ

خواص زردچوبه ناشتا,خواص زردچوبه برای کبد,فواید زردچوبه برای معده,خواص زردچوبه برای تخمدان,فواید زردچوبه برای پوست,خواص زردچوبه و عسل,فواید زردچوبه تازه,خواص زردچوبه برای لاغری,فواید زردچوبه برای سرفه,خواص زردچوبه برای پوست,فواید زردچوبه برای صورت,خواص زردچوبه با شیر,فواید زردچوبه برای ریه,خواص زردچوبه برای قلب,فواید زردچوبه برای لک صورت

خواص زردچوبه

خواص زردچوبه ناشتا,خواص زردچوبه برای کبد,فواید زردچوبه برای معده,خواص زردچوبه برای تخمدان,فواید زردچوبه برای پوست,خواص زردچوبه و عسل,فواید زردچوبه تازه,خواص زردچوبه برای لاغری,فواید زردچوبه برای سرفه,خواص زردچوبه برای پوست,فواید زردچوبه برای صورت,خواص زردچوبه با شیر,فواید زردچوبه برای ریه,خواص زردچوبه برای قلب,فواید زردچوبه برای لک صورت

زردچوبه به انگلیسی به معنی Turmeric  |  همه چیز درباره زردچوبه , فواید زردچوبه و مضرات زردچوبه

فواید زردچوبه

1 - بهبود خلق و خوی انسان:طب مکمل و جایگزین از زردچوبه برای بهبود وضعیت خواب و رهایی از افسردگی استفاده می کند.

2 - کنترل قند:زردچوبه میزان قند خون را تنظیم می کند و مقاومت در برابر انسولین را کاهش می دهد و به عنوان یک داروی مقاوم ضد دیابت نوع 2 عمل می کند و وقتی با ادویه های دیگر مخلوط می شود میزان قند خون را کاهش می دهد.

3 - زردچوبه موجب تنظیم گردش خون می شود و پاک کننده طبیعی برای کبد به شمار می رود.

4 - زردچوبه از قدرت هضم بالایی برخوردار است و سوخت و ساز را زیاد می کند و مانع از نفخ در معده می شود، اما در صورتی که فردی به بیماری التهاب کیسه صفرا مبتلاست، نباید از آن به عنوان یک مکمل غذایی استفاده کند زیرا وضعیت این بیماری را وخیم تر می کند.

5 - زردچوبه مانع از بیماری آلزایمر می شود.

5 - سلامت قلب:این ادویه، مانع از سکته و تصلب شرایین می شود و از میزان کلسترول خون می کاهد و در نتیجه به سلامت قلبکمک می کند.

6 - تسکین دهنده زخم ها:زردچوبه خاصیت پاک کننده و ضد التهاب و عفونت دارد و در درمان سوختگی های سطحی و کوفتگی ها و بریدگی ها مفید است و می تواند مانع از التهاب های پوستی شود.

7 - یکی دیگر از خاصیت های زردچوبه، جلوگیری از درد مفاصل و کشنده دردها است.

8 - زردچوبه مانع از سرطان می شود و به حفظ سلول های سالم کمک می کند و از ترشح آنزیم هایی که به رشد سلول های سرطانی کمک می کند، جلوگیری می نماید.

9 - کمک به داشتن پوست بهتر:مصرف زردچوبه باعث می شود که پوستی شفاف تر و شاداب تر داشته باشید.

پیشنهاد: قارچ • ذرت • فلفل دلمه ای • نخود فرنگی  منبع:ابزار وبلاگ

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی