زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

تصاویر معنوی برای پروفایلعکس معنوی برای پروفایل

 
عکس معنوی برای پروفایل

تصاویر معنوی برای پروفایل

آموخته ام که وقتی ناامید میشوم
خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود
و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم . . .

 
تصاویر معنوی برای پروفایل

عکس معنوی برای پروفایل

پروردگارا
ببخش مرا که آنقدر حسرت نداشته هایم را خوردم ، شاکر داشته هایم نبودم . . .

 
تصاویر معنوی برای پروفایل

عکسهای معنوی برای پروفایل

بارالها
تو نادیده میگیری
من هم نادیده میگیرم
تو خطاهایـم را
من عطاهایت را . . .

عکس معنوی برای پروفایل

عکس معنوی برای پروفایل

تا لحظه شکست به خدا ایمان داشته باش
خواهی دید که ان لحظه هرگز نخواهد رسید . . .

 
عکس معنوی برای پروفایل
 

دانلود عکس معنوی برای پروفایل

گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟
گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟
گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟
گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟
گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟
گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟
گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام ، تو من . . .

 
عکس معنوی برای پروفایل
 

عکس معنوی برای پروفایل تلگرام

خدایا !
خدایا چگونه تو را بخوانم درحالی که من، من هستم
(با این همه گناه ومعصیت)
و چگونه از رحمت تو نا امید شوم درحالی که تو، تو هستی
(با آن همه لطف ورحمت)
خدایا تو آنچنانی که من می خواهم
مرا نیز چنان کن که تومی خواهی

 
عکس معنوی برای پروفایل
 

عکس پروفایل خیلی معنوی و عکس پروفایل معنوی الله

خدایا ، بر من این نعمت را ارزانی دار که :
بیشتر در پی تسلا دادن باشم تا تسلی یافتن
و بیشتر در پی فهمیدن باشم تا فهمیده شدن . . .
 
 
تصاویر معنوی پروفایل
 

عکس پروفایل خاص معنوی و عکسهای معنوی پروفایل

 

اگر از خدا بپرسید کیستی؟ در جواب ?ما? را معرفی خواهد کرد!
ما بهترین معرف خداییم، آیا اگر از ما بپرسند کیستی؟ خدا را معرفی خواهیم کرد؟

 
تصاویر معنوی پروفایل
 

متن معنوی برای پروفایل و عکس پروفایل معنوی زیبا

خدا را دوست بدارید
حداقلش این است که یکی را دوست دارید که روزی به او می رسید . . .

 
عکس پروفایل خدایا شکرت بخاطر همه چیز
 

عکس معنوی برای پروفایل جدید

خــــدایا
همه از تو می خواهند ، بدهی
من از تو می خواهم ، بگیری
خـــــدایا
این همه حس دلتنگی را از من بگیر . . .

 
عکس پروفایل خدایا شکرت
 

عکس های خفن و تصاویر معنوی پروفایل

خداوندا
از پاداش، معافم کن
از بخشش، نا امیدم کن
از بهشت، مایوسم کن
تا هرچه می کنم به سودای انعام تو نباشد . . .

 

مرتبط:: عکس پروفایل خدایا شکرت ❃ عکس پروفایل دخترونه فانتزی ❃ عکس نوشته خوشگل برای پروفایل ❃عکس دخترونه شیک برای پروفایل ❃ عکس پروفایل غمگین ❃ عکس پروفایل شاد ❃ عکس پروفایل گروه خانوادگی ❃ عکس پروفایل پسرانه شیک و خاص

 
 
 
عکس معنوی برای پروفایل
 
عکس معنوی برای پروفایل

خود را ارزان نفروشیم
درفروشگاه بزرگ هستی روی قلب انسان نوشته اند
قیمت = خدا

 
عکس معنوی برای پروفایل
 

تصاویر معنوی برای پروفایل

خدایا دل مرا آنقدر صاف بگردان
تا قبل از پایین آمدن دستم دعایم مستجاب گردد . . .

 
تصاویر معنوی برای پروفایل
 

تصاویر  و عکس معنوی برای پروفایل خدا

خداوند، گوش ها و چشم ها را در سر قرار داده است
تا تنها سخنان و صحنه های بالا و والا را جست و جو کنیم . . .

 
تصاویر معنوی برای پروفایل
 

تصاویر معنوی برای پروفایل

 

برکت پروردگار مثل بارونه ، اگر خیس نمی شم ، جایم را عوض می کنم . . .

 
عکس پروفایل معنوی

عکس پروفایل معنوی دخترانه

اگر ذره بین نگاه قوی باشد
در تمام صفحه های ورق خورده ی زندگی اثر انگشت او دیده می شود
چه بچه گانه است که فکر می کنیم
همه اش را به تنهایی ، رنگ کرده ایم . . .

 
عکس پروفایل معنوی
 
زیباترین عکس پروفایل معنوی

وقتی از اینکه آنچه را می خواستی بدست نیاوردی افسرده ای
فقط محکم بنشین و شاد باش
خداوند در فکر دادن چیزبهتری به تو می باشد . . .

 
عکس پروفایل معنوی
 

زیباترین پروفایل معنوی

شکسته های دلت را به بازارخدا ببر
خدا خود بهای شکسته دلان است . . .

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی