زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

دانلود قسمت چهارم فصل دوم سریال ساخت ایران

دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۴ ق.ظ

دانلود قسمت چهارم فصل دوم سریال ساخت ایران

دانلود قسمت 4 فصل دوم سریال ساخت ایران فصل اول سریال «ساخت ایران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال ۱۳۹۰ در ۱۸ قسمت پخش شد. این سریال که در تیم بازیگرانش زوج محمدرضا گلزار و امین حیایی را می‌دید در زمان پخش یکی از سریال‌های مورد توجه بود. حال فصل دوم این سریال با ستارگان بیشتر و در حجم بزرگ‌تری در حال تولید است. فصل دوم سریال «ساخت ایران» یا همان «ساخت ایران ۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور در حال ساخت است. فصل دوم این سریال ۲۲ قسمت خواهد داشت و فیلم‌برداری آن هم‌اکنون در تهران در حال انجام است. طبق اخبار قسمت‌هایی از فیلم‌برداری این فصل در کشور چین اتفاق خواهد افتاد. گروه بازیگران و عوامل در چند روز آینده و پس از پایان فیلم‌برداری در تهران عازم کشور چین خواهند شد.

«ساخت ایران ۱» روایت‌گر اتفاقات زندگی دو خلاف‌کار خرده پا بود که در مسیر یک کلاه‌برداری بزرگ قرار داشتند. «ساخت ایران ۲» یکی از سریال‌های پرستاره شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود، این سریال بازیگرانی چون امین حیایی، محمدرضا گلزار، محسن کیایی، سحر دولت‌شاهی، سارا بهرامی، مهران احمدی و امیر حسین رستمی را به خود می‌بیند. همچنین قرار است چند بازیگر مطرح خارجی هم به این تیم اضافه شوند. عوامل اصلی سریال نیز به‌زودی معرفی خواهند شد.

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی