زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

راهنمای ثبت نام و ایجاد وبلاگ در بلاگفا

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ق.ظ

برای ایجاد وبلاگ در بلاگفا تنها کافیست در بخش ثبت وبلاگ جدید فرم مربوطه را کامل کنید.
در فرم ثبت نام میبایست یک نام کاربری (username) برای خود در نظر بگیرید و توجه داشته باشید که آدرس اینترنتی وبلاگ شما بصورت http://username.blogfa.com خواهد بود، بنابراین اگر آدرس خاصی مد نظر شماست بطور مثال http://yourname.blogfa.com تنها کافیست نام خود (yourname)را به عنوان نام کاربری وارد کنید. در انتخاب نام کاربری خود دقت کنید تا در آینده نیاز به تغییر آدرس وبلاگ و ایجاد وبلاگ جدید نشوید.

کلمه عبور
در فرم ثبت نام از شما خواسته خواهد شد که کلمه عبوری را نیز برای ورود به بخش مدیریت و ارسال مطالب در وبلاگ مشخص کنید. در انتخاب کلمه عبور بهتر است عبارات یا کلماتی را در نظر بگیرید که به خاطر سپردن آن برای شما آسان باشد و در عین حال قابل حدس توسط دیگران نباشد. از در نظر گرفتن کلمه عبورهایی مانند 1234 ، خود نام کاربری و یا دیگر موارد قابل حدس جدا خودداری کنید .

عنوان وبلاگ
عنوان وبلاگ شما کاملا وابسته به سلیقه نویسنده وبلاگ است. پیشنهاد میکنیم عناوین تکراری و بسیار معمول و یا عنوان دیگر وبلاگهای مشهور را برای وبلاگ خود انتخاب نکنید. یک عنوان اختصاصی به خوانندگان وبلاگ شما کمک خواهد کرد تا آنرا راحتتر به خاطر بسپارند .
آنچه مدیران بلاگفا از شما میخواهند در نظر گرفتن فرهنگ ، قوانین و هنجارهای رایج در ایران در انتخاب عنوان وبلاگ  و عدم استفاده از کلمات مستهجن آن است.

ابزار وبلاگ

برای ابزار وبلاگ نیز می توانید روی لینک ابزار وبلاگ کلیک کنید.

نام نویسنده
شما میتوانید هر نامی را به عنوان نام نویسنده وارد کنید. این نام میتواند نام واقعی شما و یا نام مستعار شما باشد. این یک فرضیه هست که اکثر خوانندگان تمایل دارند نام واقعی نویسنده وبلاگ را بدانند و با آن وبلاگ ارتباط بهتری برقرار میکنند. 

شرح وبلاگ
نوشتن یک توضیح کوتاه برای وبلاگ میتواند به خوانندگان کمک کند تا با سرعت بیشتری با نوع مطالب وبلاگ یا نظرات نویسنده آن آشنا شوند. بنابراین انتخاب شرحی مناسب به شما کمک میکند وبلاگ بهتری داشته باشید.

ایمیل خصوصی
ایمیلی که در این بخش وارد میکنید در نزد سایت بلاگفا محفوظ هست و در جایی نمایش داده نمیشود.
این ایمیل تنها برای ارسال نام کاربری و کلمه عبور و یا دیگر پیامهای سایت مورد استفاده قرار میگیرد و در وبلاگ شما نمایش داده نخواهد شد.ورود ایمیل خصوصی الزامیست و   پس از ثبت نام ، نام کاربری و کلمه عبور ورود به بخش مدیریتی به این ایمیل ارسال خواهد شد.

منطقه زمانی
شاید شما در منطقه دیگری خارج از ایران باشید و مایل باشید زمان ارسال یا تنظیم مطالب را با زمان منطقه جغرافیایی خود تنظیم کنید. در چنین شرایطی می توانید منطقه زمانی دلخواه خود را ار فهرست مناطق زمانی انتخاب کنید.

قوانین و مقررات
این یک قرارداد بسیار ساده است . بلاگفا به شما خدماتی را ارائه میدهد و آرزو دارد که سطح کیفی این خدمات برای همه کاربران بالا باشد و همچنین در ادامه کار دچار مشکل نشویم.بنابراین انتظار داریم تا شرایط ما را در نظر بگیرید. در عین حال خود را نسبت به حریم خصوصی کاربران  موظف میدانند و اطلاعات آنها را در اختیار افراد غیر قرار نخواهیم داد.در بلاگفا ضمن اینکه کمترین مشخصات از کاربرات دریافت میشود ، ساختار و نحوه پیاده سازی سایت نیز به شکلی بوده است که کمترین مشخصات از کاربران ثبت شود.

در انتها
پس از پر کردن فرم ثبت نام و انتخاب گزینه قبول قوانین و ایجاد وبلاگ در صورتی که نام کاربری شما قبلا ثبت نشده باشد و یا اشکالی در انتخاب نام کاربری و عنوان وبلاگ نباشد وبلاگ با نام کاربری شما ایجاد خواهد شد و متن خوش آمد گویی را مشاهده خواهید کرد. از آن پس میتوانید با ورود نام کاربری و کلمه عبور خود وارد بخش مدیریتی وبلاگ خود شوید و مطالب ، نظرات و یا خاطرات خود را در وبلاگ قرار دهید و یا آنرا ویرایش کنید.
همچنین میتواند عنوان وبلاگ و بسیاری از تنظیمات دیگر را در بخش تنظیمات بخش مدیریتی تغییر دهید و یا قالب و طرح جدیدی برای وبلاگ خود انتخاب و یا طراحی کنید.

منبع:www.blogfa.com

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی