زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

۱۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

دانلود قسمت اول سریال ممنوعه

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۳۳ ق.ظ

سریال «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان دو هفته گذشته در تهران کلید خورد و بازیگران این سریال که در شبکه نمایش خانگی تولید می شود، به زودی اعلام می شوند. به تازگی لوگو این سریال رونمایی شد که روح الله موحدی طراحی آن را بر عهده دارد.

نگارش فیلمنامه را نیز علی اصغری و مهرداد کوروش نیا به طور مشترک انجام داده اند.

دانلود قسمت اول سریال ممنوعه | دانلود قسمت 1 سریال ممنوعه

پیوستن ۳ بازیگر به سریال «ممنوعه»

سینماپرس: خاطره اسدی، آناهیتا درگاهی و امیرحسین آرمان به سریال نمایش خانگی «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان پیوستند.

به گزارش سینماپرس، خاطره اسدی، آناهیتا درگاهی و امیرحسین آرمان به ایفای نقش در سریال نمایش خانگی «ممنوعه» می پردازند.

«ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان است که سرمایه گذاری آن توسط صادق یاری صورت گرفته است.

پخش مجموعه «ممنوعه» برعهده موسسه سرو رسانه پارسیان است.

دیگر عوامل تولید این سریال عبارتند از نویسندگان فیلمنامه: علی اصغری و مهرداد کوروش نیا، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حامد شریفی نیا، مدیر فیلمبرداری: ابولفضل نباتی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، طراح گریم: الهام اطیابی، مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، مدیر تدارکات: توماج گودرزی، امور مالی: مهدی جمشیدی، عکاسان: حانیه زاهد و علی سندانی، فیلمبردار پشت صحنه: محمود جوانشیر، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، مشاور تبلیغات: سپیده هاشمی محتشم، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ، سرمایه گذار: صادق یاری، پخش از موسسه سرو رسانه پارسیان.

دانلود قسمت اول سریال ممنوعه قسمت اول سریال ممنوعه

گریم همسر اشکان خطیبی در «ممنوعه»
گریم آناهیتا درگاهی همسر اشکان خطیبی در سریال پر بازیگر "ممنوعه" را می بینید.
برترین ها: گریم آناهیتا درگاهی همسر اشکان خطیبی در سریال پر بازیگر "ممنوعه" را می بینید.

دانلود قسمت اول سریال ممنوعه | دانلود قسمت 1 سریال ممنوعه

صفحه رسمی سریال ممنوعه با انتشار تیزری درباره زمان دقیق توزیع این سریال در شبکه نمایش خانگی توضیح داد و از خوانندگی تیتراژ سریال ممنوعه توسط آرش و مسیح نوشت.

صفحه اینستاگرام سریال ممنوعه نوشت :آرش و مسیح برای ممنوعه خواندند. آرش و مسیح قطعه ای ویژه را برای تیتراژ سریال ممنوعه آماده کردند.

  • mytools mytools

قسمت 1 ممنوعه دانلود سریال ممنوعه

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۳۳ ق.ظ

ستارگانی هم که در این مجموعه حضور دارند، از نام‌های آشنای سینما و تلویزیون هستند. نیکی کریمی جز اولین بازیگرانی بود که جلوی دوربین«ممنوعه» رفت و بعدتر ستاره‌هایی دیگری هم به این مجموعه افزوده شدند. خاطره حاتمی با انتشار عکسی از کاراکترش در این مجموعه در فضای مجازی خبر از نقشی متفاوت در یک مجموعه متفاوت داد. عکس‌های منتشرشده از گریم آناهیتا درگاهی هم نشان می‌دهد که کاراکتر خاصی را ایفا خواهد کرد و در کل به نظر می‌رسد که «ممنوعه» فضایی دور ازآنچه تاکنون نه‌تنها در شبکه نمایش خانگی که حتی تلویزیون و سینما دیده‌ایم خواهد داشت.

قسمت اول 1 ممنوعه دانلود سریال ممنوعه  قسمت اول 1 ممنوعه
از دیگر ستارگان این مجموعه می‌توان به امیر جعفری اشاره کرد. جعفری که به‌تازگی در مجموعه «شهرزاد» بسیار خوش درخشیده است، از آن دسته بازیگرانی است که باید به انتخابش اعتماد داشته باشیم و منتظر ارائه یک کاراکتر جذاب و دوست‌داشتنی یا شاید هم منفور و درهرصورت قوی و پرکشش از سمت او باشیم.
هادی حجازی فر هم که این روزها حسابی روی دور است و با درخشش در کاراکترهای مختلف، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است با گریمی متفاوت و احتمالاً نقشی بسیار متفاوت‌تر ازآنچه که تا امروز از او دیده‌ایم در «ممنوعه» حضور خواهد داشت. میلاد کی مرام، ستاره عصیانگر این روزهای سینمای ایران هم آخرین بازیگری بود که به گروه بازیگران «ممنوعه» پیوست تا لیست پرستاره این مجموعه را کامل کند و اولین حضورش را در یک مجموعه نمایش خانگی رقم بزند.
امیرحسین آرمان، بهاره کیان افشار، مجید مظفری و آتیلا پسیانی، الهه حصاری، لیلا زارع، نیما شعبان نژاد، شهرام قائدی، فاطمه گودرزی و پژمان بازغی از دیگر ستارگان حاضر در «ممنوعه» خواهند بود.
همان‌طور که گفتیم، «ممنوعه» داستان سه نسل را به‌صورت هم‌زمان روایت می‌کند و ازآنجایی‌که گفته می‌شود این مجموعه متفاوت‌ترین اثر شبکه نمایش خانگی تا به امروز است، پس می‌توان امید داشت که با یک اثر ساختارمند و خوش‌فرم مواجهیم که یک قصه جذاب را جذاب‌تر تعریف می‌کند.
با همه این‌ها باید منتظر ماند و دید که آیا «ممنوعه» می‌تواند مانند «شهرزاد» جای خودش را در این رقابت تنگاتنگ جاری در شبکه نمایش خانگی باز کند یا خیر؟

سریال ممنوعه قسمت 1 ممنوعه  دانلود قسمت 1 سریال ممنوعه قسمت اول

 حسین پارسایی مدیر کل دفتر نمایش خانگی، مستند و کوتاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از پشت صحنه سریال ویژه شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» بازدید کرد و با عوامل آن به گفتگو نشست.

دانلود سریال ممنوعه قسمت 1  دانلود قسمت 1 اول سریال ممنوعه

بازیگر داعشی پایتخت به لیست «ممنوعه» اضافه شد

سینماپرس: «نیلوفر رجایی‌فر» به سریال شبکه خانگی با عنوان «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان پیوست.

دانلود قسمت اول 1 سریال ممنوعه    دانلود قسمت 1 سریال ممنوعه

نیکی کریمی به «ممنوعه» پیوست

سینماپرس: نیکی کریمی در سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان بازی می کند.

به گزارش سینماپرس، سرمایه گذاری «ممنوعه» توسط صادق یاری صورت گرفته است.

پیش از این پژمان بازغی، خاطره اسدی، امیرحسین آرمان، آناهیتا درگاهی، الهه حصاری، مجید مظفری و آتیلا پسیانی جلوی دوربین رفته بودند.

«ممنوعه» را موسسه سرو رسانه پارسیان پخش می‌کند و گفته می‌شود.

دانلود قسمت 1 سریال ممنوعه | قسمت اول ممنوعه

پژمان بازغی و الهه حصاری به «ممنوعه» سریال ویژه نمایش خانگی به کارگردانی امیر پورکیان پیوستند.

به گزارش سینماپرس، پژمان بازغی و الهه حصاری ۲ بازیگر جدید سریال «ممنوعه» هستند که به تازگی جلوی دوربین رفته‌اند. این اولین نقش آفرینی این دو بازیگر در یک سریالی ویژه نمایش خانگی است.

«ممنوعه» سریال ویژه نمایش خانگی به کارگردانی امیر پورکیان است که سرمایه گذاری آن توسط صادق یاری صورت گرفته است.

پیش از این  خاطره اسدی، امیرحسین آرمان، آناهیتا درگاهی، مجید مظفری و آتیلا پسیانی جلوی دوربین رفته بودند.

پخش سریال «ممنوعه» را موسسه سرو رسانه پارسیان برعهده دارد.

  • mytools mytools

سریال ممنوعه

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۳۲ ق.ظ

شهرام قائدی، فاطمه گودرزی، مصطفی قدیری، شیدا یوسفی، سوگل خالقی و محمد امین بازیگران جدید سریال ویژه شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» شدند.

کارگردانی سریال «ممنوعه» بر عهده امیر پورکیان و تهیه کننده آن علی اکبر نجفی است، همچنین مهدی یاری جانشین تهیه و مجری طرح و صادق یاری سرمایه گذار این سریال است.

بازیگران «ممنوعه» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی.

«ممنوعه» داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی.

پخش این سریال بزودی توسط موسسه سرو رسانه پارسیان آغاز می شود.

دانلود سریال ممنوعه  سریال ممنوعه 

امیر جعفری به گروه بازیگران سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان پیوست. بازی این بازیگر به تازگی در سریال «ممنوعه» آغاز شده است.

سریال ویژه شبکه نمایش خانگی ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان از دوشنبه، پنج شهریور وارد شبکه نمایش خانگی می شود. همچنین پخش این سریال به صورت هفتگی و هر دوشنبه، توسط موسسه سرو رسانه پارسیان صورت می گیرد.

تهیه این سریال پر ستاره بر عهده علی اکبر نجفی است و مسئولیت جانشین تهیه کننده این سریال را مهدی یاری برعهده دارد. صادق یاری همچنین به عنوان سرمایه گذار در این پروژه حضور دارد.

دانلود سریال ممنوعه  سریال ممنوعه

از سوی دیگر، فیلم‌نامه «ممنوعه» به قلم علی اصغری و مهرداد کوروش نیا است. اصغری را با آثاری چون «آب‌نبات‌چوبی»، «آذر» و مهم‌تر از همه«دهلیز» اولین و موفق‌ترین فیلم بهروز شعیبی تا امروز می‌شناسیم و اگر اخبار سینمای ایران را پیگیری کنید حتماً نام «سونامی» به گوشتان خورده است که به‌تازگی به مراحل فنی رسید تا برای جشنواره فجر آماده شود؛ «سونامی» آخرین فعالیت علی اصغری است. در کنار اصغری، کوروش نیا بیشتر در تئاتر و صحنه نمایش فعالیت دارد و عمده فعالیتش نمایشنامه‌نویسی است.
صادق یاری در مقام سرمایه‌گذار و علی‌اکبر نجفی به‌عنوان تهیه‌کننده، بعد از «گل شیفته» دومین همکاری خود را در «ممنوعه» رقم می‌زنند و احتمالاً بعد از آزمون‌وخطا با «گل شیفته» حالا مطمئن‌تر برگشته‌اند.
این اسامی را که کنار هم بگذارید و نگاهی هم به آنچه تاکنون راجع به «ممنوعه» گفته‌شده است بیندازید، حساب کار تا حدی دستتان می‌آید. در خلاصه مجموعه «ممنوعه» گفته‌شده است که روایت سه نسل است که به‌صورت هم‌زمان روایت خواهد شد و از دغدغه‌های اجتماعی و معضلات جوانان صحبت خواهد کرد. اصغری و پورکیان قبلاً نشان داده‌اند که دغدغه جوانان و مسائلی که با آن روبرو هستند را خوب می‌شناسند و می‌توانند نگاهی آسیب شناسانه به این حوزه عرضه دارند. صادق یاری و علی‌اکبر نجفی هم در «گل شیفته» نشان داده‌اند که اساساً دغدغه‌های اجتماعی دارند و این مجموعه از عوامل می‌تواند اولین نقطه قوت «ممنوعه» باشد.

خبرهای جدید از سریال ممنوعه

امیر پورکیان تهیه‌کننده آثاری همچون «گاهی»، «دریا و ماهی پرنده» و «خنده‌های آتوسا» که اغلب در گیشه شکست خورده‌اند قصد کارگردانی در شبکه خانگی را دارد. پورکیان قصد دارد سریالی با نام «ممنوعه» را برای شبکه خانگی بسازد که در فهرست عوامل آن بیش از همه نام حامد شریفی‌نیا برادرزاده محمدرضا شریفی‌نیا جلب توجه می‌کند؛ برادرزاده شریفی‌نیا دستیار یک پورکیان در این سریال است. حامد شریفی‌نیا دستیار دوم کارگردان در «سن پطرزبورگ»، «پسر تهرونی» و «محاکمه در خیابان» بوده و دستیار اول و برنامه‌ریز پروژه‌های «سوفی و دیوانه» و «عشق و آتش» بوده است. سرمایه‌گزار تولید سریال «ممنوعه» صادق یاری بوده و پخش سریال از طریق موسسه تازه تأسیس سرورسانه‌پارسیان انجام خواهد شد که توسط برادران یاری از شرکای سابق هنرنمای پارسیان راه انداخته شده است؛ یاری این روزها سریال «گلشیفته» را هم به عنوان سرمایه‌گزار در مسیر تولید دارد.

دانلود سریال ممنوعه  سریال ممنوعه

  • mytools mytools

دانلود رایگان سریال ممنوعه

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۳۱ ق.ظ

سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی علی اکبر نجفی به زودی راهی نمایش خانگی میشود . بعد از تکمیل شدن لیست نهایی بازیگران سریال ممنوعه و انجام مراحل فیلمبرداری سریال ممنوعه به زودی در نمایش خانگی توزیع میشود.

دانلود رایگان سریال ممنوعه  دانلود سریال ممنوعه

صفحه رسمی سریال ممنوعه با انتشار تیزری درباره زمان دقیق توزیع این سریال در شبکه نمایش خانگی توضیح داد و از خوانندگی تیتراژ سریال ممنوعه توسط آرش و مسیح نوشت.

صفحه اینستاگرام سریال ممنوعه نوشت :آرش و مسیح برای ممنوعه خواندند. آرش و مسیح قطعه ای ویژه را برای تیتراژ سریال ممنوعه آماده کردند.

دانلود سریال ممنوعه سریال ممنوعه

سریال ویژه شبکه نمایش خانگی ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان از دوشنبه، پنج شهریور وارد شبکه نمایش خانگی می شود. همچنین پخش این سریال به صورت هفتگی و هر دوشنبه، توسط موسسه سرو رسانه پارسیان صورت می گیرد.

تهیه این سریال پر ستاره بر عهده علی اکبر نجفی است و مسئولیت جانشین تهیه کننده این سریال را مهدی یاری برعهده دارد. صادق یاری همچنین به عنوان سرمایه گذار در این پروژه حضور دارد.

دانلود سریال ممنوعه  دانلود سریال ممنوعه تمام قسمت ها

خلاصه داستان سریال ممنوعه :ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت میکند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی…

نقش متفاوت لیلا زارع در سریال ممنوعه
بازیگران ممنوعه عبارتند از:امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، میلاد کی مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری،نسرین نکیسا و شیدا یوسفی.

دانلود سریال ممنوعه همه قسمت ها دانلود سریال ممنوعه

این سریال را علی اکبر نجفی تهیه می‌کند و جانشین تهیه و مجری طرح آن مهدی یاری است. همچنین صادق یاری سرمایه گذاری آن را بر عهده دارد.

بازیگران «ممنوعه» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:

امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، میلاد کی‌مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی.

«ممنوعه» داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می‌کند، از دغدغه‌های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی …

سریال ممنوعه   دانلود سریال ممنوعه

  • mytools mytools

لاتاری

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۵۴ ب.ظ

5.6/10 · IMDb

Director: Mohammad Hossein Mahdavian
Editor: Sajjad Pahlavanzadeh
Nominations: Crystal Simorgh for Audience Favorite Film - National Competition, MORE

دانلود رایگان فیلم لاتاری نماشا و اپارات  | دانلود فیلم ایرانی  | دانلود فیلم لاتاری اپارات کامل  | دانلود فیلم ایرانی

سایر عوامل:
نویسنده: محمدحسین مهدویان، ابراهیم امینی تهیه کننده: سیدمحمود رضوی بازیگردان: ابراهیم امینی مدیر تولید: کامران حجازی مجری طرح: امیر بنان مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم طراح گریم: شهرام خلج برنامه ریز: محمدرضا کشمیری دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول دستیار اول فیلمبردار: مهران ممدوح جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان جانشین تولید: مسعود زمانی مدیر تدارکات: محمداسماعیل کلبی آبادی جلوه های ویژه کامپیوتری: سینا قویدل مشاور رسانه‌ای: میلاد نجفی محصول موسسه سینمایی سیمای مهر

دانلود فیلم ایرانی  | دانلود رایگان فیلم لاتاری با لینک مستقیم  | دانلود فیلم ایرانی

سایر عوامل:
نویسنده: محمدحسین مهدویان، ابراهیم امینی تهیه کننده: سیدمحمود رضوی بازیگردان: ابراهیم امینی مدیر تولید: کامران حجازی مجری طرح: امیر بنان مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم طراح گریم: شهرام خلج برنامه ریز: محمدرضا کشمیری دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول دستیار اول فیلمبردار: مهران ممدوح جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان جانشین تولید: مسعود زمانی مدیر تدارکات: محمداسماعیل کلبی آبادی جلوه های ویژه کامپیوتری: سینا قویدل مشاور رسانه‌ای: میلاد نجفی محصول موسسه سینمایی سیمای مهر

دانلود فیلم آینه بغل دانلود فیلم یک قناری یک کلاغ دانلود فیلم لاتاری با لینک مستقیم و کیفیت full hd 1080p | سئو سایت  در اصفهان

هفته‌ی گذشته شاید اولین هفته رسمی و کامل پس از تعطیلات عید محسوب شود؛ چرا که روال زندگی مردم پس از تعطیلات به وضع معمول بازگشته و فعالیت سینماها مانند قبل شده است؛ در نتیجه سینماروها دوباره به سمت سینما رفتن عادی‌شان بازگشته‌اند. نکته مورد توجه اما این است که با توجه به این شرایط، بیشتر فیلم‌های پرفروش هفته قبل با افت قابل توجه‌ای همراه شده‌اند. با توجه به نزدیک شدن به اجرای فاز دوم اکران بهار، به احتمال بالا به زودی شاهد چند تازه-اکران باشیم و گیشه از حال و هوای ثابت چند هفته‌ی اخیرش عبور کند. این هفته نیز مانند چند هفته گذشته شاهد اعتراض بسیاری از کارگردانان به شرایط بد اکران فیلم‌ها در فاز اول بهار بودیم. یکی از تاثیرات آغاز اکران بهار با هفت فیلم، به گوشه رانده شدن دیگر فیلم‌های جدول بود که اتفاقا عملکرد خوبی را نیز ثبت کرده‌اند؛ برای نمونه بدون تاریخ بدون امضا و آینه بغل فیلم‌هایی بودند که تا پیش از اکران نوروز عملکرد بسیار خوبی در گیشه ثبت کردند، اما با آغاز اکران نوروز فروش این فیلم‌ها با افت قابل توجه‌ای همراه شد. در این هفته، لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان، با فروش یک میلیارد و هشتصد و هشتاد و هفت میلیون تومانی توانست با یک پله صعود، در رده‌ی اول جدول فیلم‌های پرفروش هفته قبل قرار بگیرد. لاتاری در چهارمین هفته اکران در ۱۰ سالن بیشتر از هفته‌ی قبل به نمایش درآمد. مجموع درآمد لاتاری تا روز سه‌شنبه، ۲۱ فرودین، به رقم شش میلیارد و هشتصد و هشتاد و چهار میلیون تومان رسیده است. لاتاری با اینکه حتی نسبت به فروش گذشته‌ی خودش هم افت کرده، این هفته در صدر فیلم‌های پرفروش قرار گرفت.

دانلود رایگان فیلم لاتاری | دانلود فیلم و سریال ایرانی دانلود فیلم لاتاری با لینک مستقیم

این فیلم با بازی ساعد سهیلی یکی از پرفروش ترین فیلم ها در اکران سینماها بوده و هست ، لاتاری با قالبی عاشقانه که پرده از رویاهای جوانان امروزی برمیدارد.نوشین و امیرعلی عاشق هم میشوند و سعی میکنند خانواده شان راضی کنند اما طبق معمول با مخالفت شدید روبرو میشوند.

بنظر چیزی که آن دو را بهم نزدیک کرده یا حداقل نوشین را به امیرعلی آرزو و تفکرات مشترکشان است که محبت و حس درونی آنها...رویای این دو دریافت گرین کارت آمریکا و " لاتاری " و مهاجرت است. اما نوشین گرفتار یک باند قاچاق جنسی میشود ، او به آنها اعتماد میکند برای مهاجرت اما متاسفانه اتفاقات ناخوشایندی پیش می آید....

امیرعلی حسابی داغون میشود و دنبال نوشین میگردد..بازی جواد عزتی و حمید فرخ نژاد این مجموعه را یک فیلم قوی کرده است.حمید فرخ نژاد و ساعد سهیلی تجربه ها و خاطرات شیرینی از فیلم گشت ارساد باهم دارند.

دانلود فیلم لاتاری نماشا  | دانلود فیلم ایرانی  | دانلود فیلم لاتاری رایگان  | دانلود فیلم لاتاری اپارات

در رده دوم، فیلم به وقت شام به کارگردانی حاتمی کیا با افزایش تعداد سالن‌ها و تبلیغات گسترده در این هفته یک میلیارد و هشتصد و هفتاد و دو میلیون تومان فروخت. به وقت شام در چهارمین هفته اکران تا بیست و یکم فروردین‌ماه، در مجموع شش میلیارد و نهصد و چهل و هشت میلیون تومان کسب کرد. به وقت شام هم نسبت به فروش دو میلیاردی هفته‌ی گذشته‌اش افت داشته، اما در رده‌ی دوم جدول جای گرفته است. با توجه به شرایط موجود، نزدیک‌ترین رقابت در گیشه میان دو فیلم لاتاری و به وقت شام برقرار است و احتمالا تا پایان فاز اول اکران بهار این رقابت نزدیک ادامه داشته باشد و پیش‌بینی اینکه کدام فیلم بهتر عمل خواهد کرد به سالن‌های نمایش و تبلیغات آن‌ها بستگی دارد. سومین فیلم پرفروش هفته، مصادره به کارگردانی مهران احمدی است. مصادره در سه هفته اکرانش صدرنشین مطلق گیشه بود. این فیلم در چهارمین هفته‌ی اکرانش یک میلیارد و هشتصد و سی و هفت میلیون تومان کسب کرد؛ این در حالی است که مصادره تا روز ۲۱ فروردین به آمار نه میلیارد و سیصد و هفتاد و هشت میلیون تومان رسیده است. یکی از دلایل فروش به نسبت کم مصادره، کم شدن تعداد سینماهای آن است.

دانلود فیلم و سریال ایرانی حدید 97  | دانلود فیلم و سریال رایگان ایرانی  | دانلود رایگان فیلم لاتاری

متن زیر یادداشت مهرداد احمدی، دانشجوی دکتری فلسفه، دانشگاه علامه طباطبائی بر فیلم «لاتاری» است که در ادامه می خوانید؛

این یک نقد نیست . اگر نقد سینمایی در پی فهم مختصات تکنیکی اعم از قاب‌بندی‌ها و دوربین و بازیگر و دکوپاژ و میزانسن باشد، من دست‌کم در این نوشته در پی چنین چیزی نبوده‌ام. گرچه عمیقاً معتقدم سینما در باب «چگونه گفتن» است و نه الزاماً «چه گفتن». اما اگر نقد را کمی پیش‌تر از سینما به ریشه‌های آن ببریم، آن‌گاه نقدی سینمایی حتی می‌تواند سینمایی نباشد. مثل یک نقد سیاسی در باب موضوعی مشخص اگر در صدد فهم بنیان‌های آن بر آید الزاماً دیگر سیاسی نیست. گرچه برای برقراری نسبت با حقیقت ناگزیر است که مفری از بنیاد به امر انضمامی بگشاید. نقد سینمایی در معنایی فلسفی‌تر اتفاقاً امری سینمایی نیست. تا جایی که سخن به بازسازی یا واسازی یک فیلم مربوط باشد، هدف فهم امکانات مفهومیِ اثر است. از این‌جا می‌شود ادعا کرد که نقد سینمایی در سطحی فلسفی‌تر چیزی جز تلاش برای بازسازی هستی‌شناختی یا معرفت‌شناختی آن نیست. از این روی من ابتدا در مقدمه‌ای کوتاه مبنایی را برای فهم نسبتِ حقیقت مدرن و قهرمان  فراهم می‌آورم و در ادامه می‌کوشم تا نشان دهم که فیلم «لاتاری» چرا از اساس فیلمی مدرن نیست. این یادداشت یا نقد می‌تواند با گذر از یک فیلم به مجموعه سینمای ایران، مساله حیاتی قهرمان و حقیقت را بکاود و بکوشد تا با ابزار مفهومی‌ای که از جایی غیر از سینما به دست آورده، دست به آسیب‌شناسیِ جدی آنچه من سینمای آپارتمانی و در یک سطحی ضد مردمی و انتزاعی می‌دانم بزند. از این روی نوشتار حاضر را مقدمه‌ای برای یادداتش‌های بعدی می‌دانم. امّید که در فرصتی دیگر مجال طرح آن‌ها فراهم شود.

دانلود فیلم ایرانی فیلم ایرانی فیلم شات فیلم شات

  • mytools mytools

فیلم لاتاری

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۲ ب.ظ

دانلود رایگان فیلم لاتاری

 درباره فیلم: 

لاتاری فیلمی به نویسندگی ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال 1396 است. این فیلم پرمخاطب‌ترین فیلم سی و ششمین جشنواره فجر و دومین فیلم پرفروش غیر کمدی سینمای ایران و پر مخاطب‌ترین فیلم اکران نوروزی 1397 می‌باشد. این فیلم نامزد دریافت بهترین جلوه های ویژه در جشنواره فیلم فجر شده است.

سایر عوامل:
نویسندگان: محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی تهیه کننده: سیدمحمود رضوی، بازیگردان: ابراهیم امینی، مدیر تولید: کامران حجازی، مجری طرح: امیر بنان، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی، مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم، طراح گریم: شهرام خلج، برنامه ریز: محمدرضا کشمیری، دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول، دستیار اول فیلمبردار: مهران ممدوح، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جانشین تولید: مسعود زمانی، مدیر تدارکات: محمداسماعیل کلبی آبادی، جلوه های ویژه کامپیوتری: سینا قویدل، مشاور رسانه‌ای: میلاد نجفی

دانلود فیلم لاتاری با لینک مستقیم | دانلود فیلم لاتاری با لینک مستقیم

خلاصه فیلم سینمایی لاتاری
این فیلم به موضوع قاچاق دختران ایرانی به کشور های حاشیه خلیج فارس میپردازد .

امیرعلی(ساعد سهیلی) و نوشین قرار است با هم ازدواج کنند، اما خانواده نوشین دچار یک ورشکستگی سنگین شده اند.

پدر دختر مخالف ازدواج است و از طرفی فردی به نام سامی، نوشین را برای کار در یک شرکت

حسابداری (بعدا می فهمیم مدلینگ) انتخاب می کند و به دوبی ترانسفر می کند.

پدر دختر موافق است چون نیما(جواد عزتی) پسربزرگ در زندان گرفتار شده و 300 میلیون بدهی بالا آورده است،

چند روز پس از عزیمت نوشین به دبی خبر خودکشی او می رسد و امیرعلی دیوانه‌وار به دنبال حقیقت می‌رود.

او تنها نیست؛ حاج موسی رزمنده سال‌های دور و مربی فوتبال امروز با او به دوبی می رود

البته آن ها برای رسیدن به حقیقت در تهران از حاج مرتضی (هم رزم موسی) کمک گرفته اند اما به نتیجه نرسیده‌اند.

در دوبی با کمک راننده ایرانی مقیم آن جا (نادر سلیمانی) واسطه قاچاقچی را پیدا می کنند

اما درست سر بزنگاه و در موعد انتقام حاج مرتضی (حمید فرخ نژاد) می رسد و جلوی کار را می گیرد

. امیرعلی و موسی متوجه می شوند در قضیه نوشین پای یکی از خلیفه زادگان دبی وسط است

و خلیفه زاده، نوشین را در یک مراسم مدلینگ دیده و چون متوجه شده بکر هم هست

دانلود فیلم لاتاری دانلود فیلم لاتاری

بازیگران فیلم سینمایی لاتاری
هادی حجازی فر در نقش موسی ، ساعد سهیلی در نقش امیر علی, جواد عزتی , حمید فرخ نژاد و با معرفی زیبا کرمعلی ( بازیگر دختر فیلم در نقش نوشین).

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: اجتماعی

نویسندگان : ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان

دانلود فیلم لاتاری دانلود فیلم لاتاری
کارگردان: محمدحسین مهدویان

تهیه کننده : سید محمود رضوی

فیلم لاتاری دانلود فیلم لاتاری
با هنرنمایی: حمید فرخ‌نژاد ، ساعد سهیلی ، هادی حجازی‌فر ، نادر سلیمانی ، مهدی زمین‌پرداز ، علیرضا استادی ، جواد عزتی ، زیبا کرمعلی ، مهسا باقرى

سال تولید: 1396

تاریخ انتشار: 1396

مدت زمان: 92 دقیقه

دانلود فیلم لاتاری نماشا  دانلود فیلم لاتاری

نویسنده: محمدحسین مهدویان، ابراهیم امینی تهیه کننده: سیدمحمود رضوی بازیگردان: ابراهیم امینی مدیر تولید: کامران حجازی مجری طرح: امیر بنان مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم طراح گریم: شهرام خلج برنامه ریز: محمدرضا کشمیری دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول دستیار اول فیلمبردار: مهران ممدوح جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان جانشین تولید: مسعود زمانی مدیر تدارکات: محمداسماعیل کلبی آبادی جلوه های ویژه کامپیوتری: سینا قویدل مشاور رسانه‌ای: میلاد نجفی محصول موسسه سینمایی سیمای مهر

دانلود فیلم لاتاری  دانلود فیلم لاتاری

درباره فیلم

امیرعلی و نوشین دو جوان بیست و یکی دوساله قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. خانواده ها چندان موافق نیستند .آنها صبر پیشه کرده اند تا به مرور زمان رضایت خانواده هایشان را جلب کنند. آن دو یک رویای مشترک دارند؛ برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت امریکا.

  • mytools mytools

دانلود سریال ممنوعه

جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۴۲ ق.ظ

خاطره اسدی با نقشی متفاوت در سریال ممنوعه
سریال ممنوعه ، سریال ویژه نمایش خانگی به کارگردانی امیر پورکیان است که سرمایه گذاری آن توسط صادق یاری صورت گرفته است.از روزهای اول تصویربرداری این سریال خاطره اسدی، امیرحسین آرمان، آناهیتا درگاهی، مجید مظفری و آتیلا پسیانی جلوی دوربین رفته بودند و به تازگی الهه حصاری و پژمان بازغی به جمع بازیگران این سریال اضافه شدند.


خاطره اسدی با گریمی متفاوت در سریال ممنوعه
خاطره اسدی صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از بازی در سریال ممنوعه به روز کرد و درباره نقش متفاوت در این سریال صحبت کرد.

بازی متفاوت خاطره اسدی در سریال ممنوعه
خاطره اسدی با انتشار این عکس نوشت :خاطره اسدی با نقشی متفاوت در سریال ممنوعه

"ممنوعه" سریال ویژه نمایش خانگی ... کارگردان:امیر پورکیان.... سرمایه گذار:صادق یاری.... پخش:سرو رسانه پارسیان

گریم متفاوت آناهیتا درگاهی در سریال ممنوعه
دیگر عوامل تولید این سریال عبارتند از نویسندگان فیلمنامه:علی اصغری و مهرداد کوروش نیا، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:حامد شریفی نیا، مدیر فیلمبرداری:ابولفضل نباتی، صدابردار:محمد شاهوردی، طراح صحنه و لباس:آبتین برقی، طراح گریم:الهام اطیابی، مدیر تولید:فریبا سادات خلیلی، مدیر تدارکات:توماج گودرزی، امور مالی:مهدی جمشیدی، عکاسان:حانیه زاهد و علی سندانی، فیلمبردار پشت صحنه:محمود جوانشیر، منشی صحنه:آزاده جهانبخش، مشاور تبلیغات:سپیده هاشمی محتشم، مشاور رسانه ای:آیدا اورنگ، سرمایه گذار:صادق یاری، پخش از موسسه سرو رسانه پارسیان.

رونمایی از گریم بازیگران در سریال ممنوعه

امیرحسین آرمان در سریال ممنوعه

گریم خاطره اسدی در سریال ممنوعه

الهه حصاری و پژمان بازغی در سریال ممنوعه

آتیلا پسیانی در سریال ممنوعه

مجید مظفری در سریال ممنوعه

دانلود سریال ممنوعه

  • mytools mytools

فیلم خفگی

جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۴۲ ق.ظ

در فیلم رمزآلود جنایی با تصویرهای سیاه سفید و سرد از فریدون جیرانی، نویسنده و کارگردان ایرانی، زمستان در راه است. 

فیلم خفگی با تصویرهای سیاه سفید همراه با جلوه های بدیع بصری از نویسنده و کارگردان کهنه کار سینمای ایران، فریدون جیرانی، فیلم نوآر سینمای کلاسیک و تعلیق در مفهوم هیچکاکی را در هم می آمیزد تا جامعه ای مردسالار را به تصویر بکشد که با پیشروی در فساد سرانجام زنان را به قتل می کشاند. هفته ی گذشته در جشنواره ی بین المللی فیلم شب های تالین، خلق و خوی سرد فیلم جیرانی تمامی مشخصه های ادبی یک فیلم خارجی زبان را داشت با این حال سبک خوشایند و زیبایی درخشان این فیلم ممکن است دورنمای ماورای آن از جشنواره را تقویت کند. 

در یک شهر بی نام که به وسیله ی کولاک یخ و قطع برق در تاریکی بی انتهایی فرو رفته است، صحرا( الناز شاکردوست )در یک آپارتمان کهنه و ویران که هر لحظه امکان فروپاشی آن وجود دارد زندگی می کند بطوریکه این ویرانی در نهایت وی را بی خانمان می کند. با اینکه او مجرد و ناتوان است اما( صحرا )آنقدرها هم عاجز نیست تا برای داشتن حامی با پیرمردی که زهره، همسایه اش،( ماهایا پطروسیان ) بر او تحمیل می کند ازدواج کند." عشق امروزه فقط یک افسانه است "وی همچنین به تلخی نتیجه می گیرد "دیگر کسی عاشق نمی شود". 

صحرا بعنوان سرپرستار در یک آسایشگاه روانی  کوچک کار می کند، که شبیه یک عمارت گوتیک با نور سوسوزننده ی شمع و سایه های عمیق  می باشد. آخرین بیمار وی نسیم( پردیس احمدیه )، زن جوان و زیبای مرد جذابی با نام مسعود( نوید محمدزاده ) است. به نظر می رسد که نسیم جنون دارد و صحبت نمی کند اما به زودی مشخص می شود که او این نشانه ها را جعل کرده تا از دست شوهر ظالم خود فرار کند. در خلوت او به صحرا التماس می کند تا از وی در مقابل مسعود حفاظت کند، ادعا می کند که مسعود نقشه های شیطانی دارد تا اجازه ندهد که ترکش کند و در نتیجه مانع از دست یابی او به ثروت پدرش شود. 

نسیم کمک صحرا را در لیست نقشه ی خود برای فرار از ازدواج در حال فروپاشی اش قرار می دهد، به وی وعده ی یک آپارتمان جدید در یکی از ساختمان های پدرش را می دهد. اما مسعود به طور اتفاقی به این نقشه پی می برد و پرستار را تحت فشار قرار می دهد تا وفاداری اش را به او تغییر دهد. وی آسیب پذیری احساسی و اقتصادی صحرا را احساس کرده و صحرا را به این خیانت سه گانه ای که با شوم ترین پیشنهاد ازدواج آغاز و در نهایت با قتل به پایان می رسد  اغوا می کند. 

علی رغم پیشروی داستان همراه با تمامی غم های اجتناب ناپذیر یک تراژدی یونانی، فیلم خفگی در پیچ و تاب های طرح داستان برای سورپرایز کردن سطحی می باشد و باید برای مفهوم گسترده ی خود از جنبه های روان شناختی عمیق تر و شخصیت های مبهمی استفاده می کرد. حتی در وضعیت ناگزیر وی بعنوان شهروند درجه ی دو در یک جامعه ی مرد سالار، به نظر می رسد که صحرا بیش از اندازه ساده لوح و انعطاف پذیر است و در بازی مرگبار شطرنج بین نسیم و مسعود، گروگانی است که زیادی بی گناه است. 

می توان گفت که داستان جبری جیرانی زمزمه ی پیوسته ای از تعلیق را حفظ می کند در حالیکه هنر فیلمبرداری تک رنگ که به طور ظریفانه به وسیله مسعود سلامی انجام شده است چیزی فراتر از زیبایی است، به طوریکه این موضوع بارها در چهره ی کک دار شاکردوست که شبیه یک شاهکار نقاشی قدیمی است دیده می شود. کارن همایونفر به تلخی از تصنیف عاشقانه ی "عشق چیز با شکوهی است"  بعنوان یک اصل تکراری استفاده کرده و طراحی خشن صدا با ایجاد زمینه ای سرد در ذهن منجر به ظهور بی رحم و زمستانی محیط و لمس تمامی جنبه های آن می شود. این حس زمانی به نوآر عمق می بخشد که خفگی در یک جهان سرد و غیراخلاقی اتفاق می افتد، جایی که خوبی نابود شده و بدی بدون جزا باقی می ماند.

دانلود فیلم خفگی

  • mytools mytools

فیلم صفر تا سکو

جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۴۲ ق.ظ

این فیلم روایتی از زندگى خواهران منصوریان قهرمانان ووشوکار جهان است
 کارگردان
سحر مصیبی
تهیه‌کننده
مهتاب کرامتی, طهورا ابوالقاسمی

خلاصه‌‌‌‌‌فیلم
مستندی است درباره زندگی سه خواهر ووشوکار اهل سمیرم در استان اصفهان. شهربانو، الهه و سهیلا منصوریان سه خواهر عضو تیم ملی ووشوی بانوان ایران هستند که شهرت جهانی هم دارند. بزرگ‌ترین خواهر شهربانو کاپیتان تیم ملی است و در ورزش از دو خواهر دیگر موفق‌تر است. شهربانو تنها خواهر متاهل در این جمع سه نفره است و سرانجام هم تنها کسی است که به عنوان یکی از سه عضو تیم ملی راهی مسابقات جهانی می‌شود و با مدال قهرمانی بر می گردد.

دانلود فیلم صفر تا سکو

  • mytools mytools

فیلم شکلاتی

جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۴۲ ق.ظ

کارگردان
سهیل موفق
نویسنده
کریم خودسیانی, حمزه صالحی
تهیه‌کننده
ایرج محمدی
بازیگرهاشبنم مقدمی, ناصر هاشمی, محمدرضا هدایتی, ارژنگ امیرفضلی, علی مشهدی,فرزین محدث, پریسا رضایی, جواد جوینده, شهره لرستانی, داریوش اسدزاده, محمدرضا شیرخانلو, آیلی احمدی, محمدحسین بلوکات, سیدسامان میرحسینی, شهاب شیرمردی, همراز اکبری

خلاصه‌‌‌‌‌فیلم
همه چیز از یک جعبه شکلات شروع شد. یعنی من بچه بودم ...بچه هم که باشیم بازم شکلات عاشقانه ترین مزه دنیاست اما...

دانلود فیلم شکلاتی

  • mytools mytools