زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

دانلود فیلم عشقولانس

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۹ ق.ظ

دانلود فیلم عشقولانس

خلاصه داستان فیلم عشقولانس

فیلم ایرانی عشقولانس داستان پسری به نام امیر است که در دانشگاه برای دوستانش نسخه ازدواج می پیچد در حالی که خودش اعتقادی به عشق ندارد اما در نهایت در یک شرط بندی عاشق می شود.

بازیگران فیلم عشقولانس

اکبر عبدی,بهاره افشاری,سحر قریشی,محمد صادقی,چنگیز وثوقی,شیرین بینا,فریبا متخصص,فریبا کوثری,محمد علی‌محمدی

  • mytools mytools

دانلود فیلم قاتل اهلی

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۹ ق.ظ

دانلود فیلم قاتل اهلی

خلاصه داستان فیلم قاتل اهلی

فیلم ایرانیقاتل اهلی درباره حاج‌آقا دکتر جلال سروش (پرویز پرستویی)، کارآفرین موفق بخش خصوصی، تصمیم به افشای خیانت‌های شرکت پیسارو که مافیای قدرت و ثروت است می‌گیرد. سیاوش مطلق (امیر جدیدی) و احمد کیا (حمیدرضا آذرنگ) فرزندخوانده‌های سروش‌اند و سیاوش نه‌تنها مورداعتمادترین فرد نزد سروش است، بلکه دلبستهٔ مهتاب (پگاه آهنگرانی)، دختر او هم هست؛ اما مهتاب رابطهٔ عاطفی با بهمن (پولاد کیمیایی)، خوانندهٔ پاپ، دارد. تعطیلی کنسرت‌ها دامنهٔ اختلافات اقتصادی سروش و شرکت پیسارو تاوانی دارد که نه‌فقط اطرافیانش بلکه همهٔ مردم باید آن را بپردازند و….

بازیگران فیلم قاتل اهلی

پرویز پرستویی,امیر جدیدی,پگاه آهنگرانی,پرویز پورحسینی,حمیدرضا افشار,حمیدرضا آذرنگ,لعیا زنگنه، رضا رشیدپور,یغما گلرویی,پولاد کیمیایی,سعید پیردوست,امیرحسین رستمی,اکبر معززی,شراره دولت آبادی و…

  • mytools mytools

دانلود قسمت دوازدهم سریال گلشیفته

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۹ ق.ظ

دانلود قسمت دوازدهم سریال گلشیفته

خلاصه داستان سریال گلشیفته

سریال ایرانی گلشیفته درباره دختری است به نام گلی دلگشا است که رتبه یک کنکور رو کسب کرده است و پدرش حبیب علاقه ای ندارد دخترش برای ادامه تحصیل به تهران بیاید و این آغاز دردسرهای این خانواده است.

بازیگران سریال گلشیفته

مهناز افشار در نقش گلشیفته,سیامک انصاری در نقش فواد,امیر مهدی ژوله در نقش وحید,نازنین بیاتی در نقش گلی,مهدی هاشمی در نقش حبیب,هومن سیدی در نقش هومن,شیلا خداداد در نقش مژگان,بهاره کیان افشار در نقش سعیده,محمد بحرانی در نقش ضیانسیم ادبی در نقش مرضیه

درباره سریال گلشیفته

گلشیفته سریالی کمدی واجتماعی محصول سال ۱۳۹۶ کشور ایران است. کارگردانی این سریال برعهده «بهروز شعیبی» بوده‌‎است و بازیگرانی چون «مهناز افشار»، «مهدی هاشمی»، «سیامک انصاری»، «شیلا خداداد»، «بهاره کیان‌افشار»، «نازنین بیاتی»، «امیرمهدی ژوله»، «محمد بحرانی»، «نسیم ادبی» و «هومن سیدی» در آن به ایفای 

دانلود قسمت 12 سریال گلشیفته

  • mytools mytools

دانلود قسمت 7 فصل دوم سریال ساخت ایران

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۹ ق.ظ

دانلود قسمت 7 فصل دوم سریال ساخت ایران

سریال ایرانی ساخت ایران دو در این فصل ادامه داستان فصل اول ساخت ایران قوی تر و مهیج تر دنبال مى شود …

غلام حسین (امین حیایی) که به ایران دیپورت و زندانی شد مدت زمان حبسش تمام می شود و متوجه می شود بچه ی 5 ساله دارد و آن بچه از اوست.حالا غلامحسین دارای بچه ای است که تمام ثروت لوریان (پدر ژآکلین) از اوست پس تصمیم میگیرد ژاکلین را پیدا کند و حق خود را بگیرد.

رضا گلزار هم که در فرانسه زندانی شده بود آزاد می شود و برخورد کردن و دیدار با غلامحسین برای کار این دو را به کشور چین می کشاند و فیلمبرداری بیشتر سریال در این کشور اتفاق می افتد.

بازیگران فصل دوم سریال ساخت ایران 2

امین حیایی,محمدرضا گلزار,محسن کیایی,سحر دولتشاهی,مهران احمدی,ساران بهرامی

درباره سریال ساخت ایران 2 فصل دوم

موضوع: کمدی ، اجتماعی | محصول: ایران | سال ساخت: دی 1396 | انتشار : بهار و تابستان 1397 | کارگردان : سید امیر پروین حسینی | تهیه کننده : منصور سهراب پور

دانلود قسمت هفتم فصل دوم سریال ساخت ایران 2

  • mytools mytools

دانلود فیلم تابستان داغ

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۸ ق.ظ

دانلود فیلم تابستان داغ

خلاصه داستان فیلم تابستان داغ

فیلم ایرانی تابستان داغ درباره نسرین که هنگام طلاق نمی‌تواند دختر شش ‌ساله‌اش را از شوهرش بگیرد زندگی‌اش را جمع می‌کند و بی‌اطلاع شوهر به گوشه‌ای از شهر پناه می‌برد.

علی مصفا,پریناز ایزدیار,مینا ساداتی,یسنا میرطهماسب,صابر ابر,لیلی فرهادپور,سیاوش چراغی پور,رویا بختیاری,بهاره ریاحی,مانیا علیجانی,پرهام محمدی

درباره فیلم تابستان داغ

گروه فیلم تابستان داغ :نوع : سینمایی | ساخت : ایران | موضوع : اجتماعی | کارگردان : ابراهیم ایراج زاده | نویسنده : پیام کرمی | سال تولید: 1395 | سال انتشار : 1396 | مدت زمان : 106 دقیقه

  • mytools mytools

قالب وبلاگ

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۸ ق.ظ

نت در ارائه خدمات و سرویس ها، ابزارهای مختلف و امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران علاقه مند قرار می دهد . یکی از این ابزارها را می توان سرویس ها و خدماتی دانست که شما را قادر به برقراری ارتباط با مخاطبان می نماید .
آیا شما از آندسته از افرادی هستید که تمایل به داشتن چنین ابزاری دارید و مایل به داشتن یک صفحه شخصی هستید تا بتوانید موارد مورد علاقه خود را در آن قرار دهید . بشرطی چند سال گذشته با گذاشتن قدم در دنیای اینترنت به یکی از مهمترین دستاوردهای نشر اطلاعات در دنیای وب دسترسی پیدا کرد که آن را می توان وبلاگ یا بلاگ را نامید .
در این مقاله قصد داریم به بررسی تعریف وبلاگ و تفاوت آن با وب سایت و ... بپردازیم . با ما همراه باشید .
وبلاگ یا بلاگ چیست؟
وبلاگ Weblog واژه ای است که توسط یک وبلاگ نویس آمریکایی (Jorn Barger) ابداع شد . وبلاگ یا بلاگ که در ابتدا به معنی دفترچه خاطرات آنلاین معرفی شد، از دو واژه Web که شبکه جهانی اطلاعات معنی می شود و Log که به فایل هایی گفته می شود که تمام اتفاقاتی که در یک کامپیوتر می افتد را ثبت می کند . واژه بلاگ Blog توسط Peter Merholz ابداع شد . پس از آن Evan Williams که برنامه نویس مشهوری است، درسیستم وبلاگدهی مشهور گوگل واژه Blogger  را خلق کرد و پس از آن سیستم وبلاگ نویسی Blogger را نوشت.
وبلاگ و وب سایت چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟
همانگونه در تعریف وبلاگ بیان شد وبلاگ در ابتدا به عنوان دفترچه خاطرات آنلاین معرفی شد و پس از آن از وبلاگ استفاده های کاربردی تر و بهتر شد . مثلا آموزش و اخبار و قرار دادن اطلاعات . اما نباید وبلاگ و وب سایت را با هم اشتباه کرد . این دو تفاوت اساسی با یکدیگر دارند . وبلاگ صرفا به منظور اطلاع رسانی ساخته می شود . اما وب سایت اینگونه نیست . از وب سایت به منظور ارائه خدمات استفاده می شود . وبلاگ ها قابلیت این را ندارند که خدمات آنلاین را انجام دهند اما وب سایت ها به منظور ارائه خدمات و کاتالوگ های آنلاین ساخته می شوند . وبلاگ یک رسانه ای است که در بازه های زمانی کوتاه آپدیت می شود و در بازه های زمانی مشخص و یا نامشخص مطالب خود را به روز می کنند .
سیستم وبلاگ نویسی در دنیای اینترنت چگونه آغاز شد ؟
برخی بر این باورند که نخستین سیستم وبلاگ نویسی توسط سیستم گروه های خبری Usenet انجام شد . Usenet را در واقع می توان به عنوان یک نوع سیستم ذخیره سازی و سازماندهی پیام ها و همچنین اطلاعات که مراجعین می توانند با مراجعه به سیستم خبر و اطلاعات مورد نیاز خود را از سیستم پیدا کرده و یا اطلاعاتی را به گروه های خبری ارسال کنند.
سیستم وبلاگ نویسی مدرن چگونه آغاز شد ؟
سیستم های وبلاگی همچون Blogger و Livejournal جزء اولین سیستم های وبلاگ نویسی رایگان در دنیای اینترنت بودند و خیلی زود در بین وبلاگ نویسان و کاربران اینترنت معروف شدند . پس از این دو سیستم وبلاگی، سیستم مدیریت محتوا یا Wordpress خلق شد . این سیستم های بلاگی توانستند دنیای اینترنت را در زمینه اطلاع رسانی خبری و آموزشی دگرگون کنند .
سیستم وبلاگ نویسی در ایران
سیستم وبلاگ نویسی یا وبلاگدهی در ایران با عنوان پرشین بلاگ آغاز به کار کرد . پس از آن سیستم وبلاگ دهی بلاگ اسکای شروع به کار کرد . در واقع سیستم وبلاگ دهی پرشین بلاگ به عنوان اولین سیستم رایگان سرویس دهنده وبلاگ در ایران آغاز به کار کرد . در قیاس سیستم های وبلاگ دهی در ایران بلاگفا با محبوبیت بالا و با رنک الکسا بالا فعالیت دارد .
استفاده از سیستم های سرویس دهنده وبلاگ در ایران دارای معایبی نیز است که از آن جمله می توان به کمبود منابع سرور در سیستم های وبلاگدهی رایگان اشاره کرد . ( یک وب سایت در واقع نم افزاری است که بر روی یک سیستم کامپیوتری نصب می شود که سرور نام دارد . این سیستم های کامپیوتری با پهنای باند زیاد باید به اینترنت وصل باشند و تمام کاربرانی که به اینترنت متصل می باشند قابلیت دسترسی به این نرم افزار را دارند . اما زمانی که این منابع سخت افزاری و همچنین است پهنای باند سیستم های وبلاگدهی در اختیار هزاران صحب وبلاگ است که اگر روزی فقط یک پست آپلود کنند حجم اطلاعاتی که در روز باید پردازش شود و در اختیار بازدید کنندگان قرار گیرد بسیار بالاست . همین موضوع باعث می شود که در ساعات شلوغ روز بلاگ های ایرانی در دسترس نباشند .
از دیگر معایب سیستم های وبلاگدهی در ایران می توان به این مورد اشاره کرد که شما نمی توانید در نرم افزار تغییرات ایجاد کنید .عدم تغییر در نرم افزار مدیریت محتوا CMSبه عنوان یک ایراد در سیستم های وبلاگدهی ایرانی شناخته شده اند . در نرم افزار های مدیریت محتوا یا همان محیطی که شما دسترسی به محیطی دارید که بتوانید پست های خود را در آن قرار داده یا ویرایش کنید و همینطور است تمام مسائل مربوط به مدیریت وبلاگ . اما کنترل این نرم افزار به طور کامل در اختیار مدیران سیستم های وبلاگدهی است .
از دیگر معایب سیستم های وبلاگدهی ایرانی می توان به اجباری بودن نمایش تبلیغات رایگان اشاره کرد . از مهمترین منابع در آمد وب سایت ها مخصوصا سیستم های وبلاگدهی رایگان تبلیغات می باشد . نمایش تبلیغات در وبلاگ های زیر مجموعه به صورت اجبار قرار دارد. این اجبار از این رو است که بازدید کاربران از سیستم های وبلاگی بسیار بالاست و همین بازدید باعث می شود تبلیغات هم نمایش بسیار بالایی داشته باشد و باعث درامد برای مدایران سیستمهای وبلاگدهی است .
شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه می توانیم یک وبلاگ راه اندازی کنیم ؟ یا هزینه را اندازه یک وبلاگ چقدر است ؟ به منظور راه اندازه وبلاگ حرفه ای بای دسه فاکتور زیر را مد نظر قرار دهید و انجام دهید :
اولین مورد میتواند خرید دامین Domain باشد
دامین، یک آدرس اینترنتی است که به عنوان اولین مورد برای داشتن یک وبلاگ حرفه ای خرید یک دامین است . به عنوان مثال زمانی که شما یک آدرس را برای یک سال اجاره می کنید (اجاره در اینجا یک اصطلاح است) در واقع شما مالک آن دامنه هستید و اگر همه ساله شما دامنه خود را تمدید کنید هیچ کس حتی به طور قانونی هم نمی تواند این حق را از شما بگیرد .
دومین مورد طراحی و برنامه نویسی وبلاگ است
ساخت یک وبلاگ یا وب سایت حرفه ای نیاز به یک دانش فنی بالایی دارد . پس اگر در زمینه طراحی وب سایت یا وبلاگ تجربه چندانی ندارید پیشنهاد می کنیم که دست به این کار نزنید چرا که بعد ها با مشکلات بیشتری مواجه می شوید پس می توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز در زمینه طراحی و برنامه نویسی وبلاگ به یک برنامه نویس یک وب سایت حرفه ای داشته باشید .
گزینه بعدی اجاره سرور Server است .
یک وب سایت یا وبلاگ به عنوان یک نرم افزار مدیریت محتوا بر روی یک کامپیوتر قدرتمند نصب می شود تا همه کاربران بتوانند به آن دسترسی داشته باشند . این کامپیوتر قدرتمند سرور نامیده می شود . شما باید یک سرور اجاره کنید تا وبلاگ شما به دنیای اینترنت متصل شود .
شما می توانید از وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید .
قطعا شما عبارت کسب درآمد از وبلاگ نویسی را شنیده اید . به این منظور لازم است که نکات کسب درآمد از وبلاگ نویسی که کاملا علمی و منطقی ست به شرطی که در زمینه وب، اقتصاد و همچنین بازاریابی اینترنتی مطالعه داشته باشید .

ابزار فال حافظ وبلاگ

ابزار نمایش وضعیت آب و هوا وبلاگ

ابزار تبدیل تاریخ شمسی به میلادی وبلاگ

ابزار هدایت به بالای صفحه وبلاگ

ابزار فرم تماس با ما وبلاگ

ابزار جدول لیگ برتر فوتبال وبلاگ

ابزار نمایش رتبه الکسا وبلاگ

ابزار آپلود عکس و فایل وبلاگ

ابزار فید خوان وبلاگ

ابزار اوقات شرعی وبلاگ

ابزار جستجوگر گوگل وبلاگ

ابزار حدیث تصادفی وبلاگ

ابزار نمایشگر آی پی وبلاگ

ابزار آهنگ و موزیک با پخش آنلاین وبلاگ

ابزار رای گیری و لایک وبلاگ

ابزار گوگل پلاس وبلاگ

ابزار قیمت سکه و ارز وبلاگ

ابزار متن متحرک وبلاگ

ابزار تلگرام وبلاگ

ابزار تصاویر ثابت و استاتیک وبلاگ

ابزار ساعت وبلاگ

ابزار فال کلیکی وبلاگ

ابزار پرینت و چاپ وبلاگ

ابزار پیام هنگام ورود و خروج کاربران وبلاگ

ابزار تقویم شمسی و میلادی وبلاگ

کد های زیباساز فلش وبلاگ

ابزار طالع بینی ازدواج وبلاگ

کد قفل کردن راست کلیک وبلاگ

کد جلوگیری از کپی کردن مطالب وبلاگ

ابزار ساخت صفحات پاپ آپ وبلاگ

ابزار جوک تصاودفی و روزانه وبلاگ

ابزار نمایش وضعیت یاهو وبلاگ

ابزار تبدیل ایمیل به آیکون وبلاگ

  • mytools mytools

دانلود قسمت ششم فصل دوم سریال ساخت ایران 2

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۸ ق.ظ

دانلود قسمت ششم فصل دوم سریال ساخت ایران 2

خلاصه داستان فصل دوم سریال ساخت ایران 2

سریال ایرانی ساخت ایران دو در این فصل ادامه داستان فصل اول ساخت ایران قوی تر و مهیج تر دنبال مى شود …

غلام حسین (امین حیایی) که به ایران دیپورت و زندانی شد مدت زمان حبسش تمام می شود و متوجه می شود بچه ی 5 ساله دارد و آن بچه از اوست.حالا غلامحسین دارای بچه ای است که تمام ثروت لوریان (پدر ژآکلین) از اوست پس تصمیم میگیرد ژاکلین را پیدا کند و حق خود را بگیرد.

رضا گلزار هم که در فرانسه زندانی شده بود آزاد می شود و برخورد کردن و دیدار با غلامحسین برای کار این دو را به کشور چین می کشاند و فیلمبرداری بیشتر سریال در این کشور اتفاق می افتد.

بازیگران فصل دوم سریال ساخت ایران 2

امین حیایی,محمدرضا گلزار,محسن کیایی,سحر دولتشاهی,مهران احمدی,ساران بهرامی

درباره سریال ساخت ایران 2 فصل دوم

موضوع: کمدی ، اجتماعی | محصول: ایران | سال ساخت: دی 1396 | انتشار : بهار و تابستان 1397 | کارگردان : سید امیر پروین حسینی | تهیه کننده : منصور سهراب پور

دانلود قسمت 6 فصل دوم سریال ساخت ایران 2

  • mytools mytools

دانلود قسمت یازدهم سریال گلشیفته

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۷ ق.ظ

دانلود قسمت یازدهم سریال گلشیفته

خلاصه سریال :

نفر اول کنکور ریاضی با وجود مخالفت شدید پدر برای تحصیل به دانشکده‌ای میاد که رییس آن به تازگی عوض شده‌است . همسر رییس دانشکده معاون وزارت ورزش است و امید مدال المپیک هم بر خلاف رضایت شوهرش می‌خواهد برای مسابقات به خارج از ایران برود . تمامی این‌ها دست به دست هم داده و باعث بروز مشکلاتی می‌شود …

بازیگران :

مهدی هاشمی , مهناز افشار , سیامک انصاری , ویشکا آسایش , هومن سیدی , شیلا خداداد , بهاره کیان افشار و نازنین بیاتی

دانلود قسمت 11 سریال گلشیفته

  • mytools mytools

فیلم سارا و آیدا

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۷ ق.ظ

دانلود فیلم سارا و آیدا کامل

درباره فیلم سارا و آیدا کامل:
سارا و آیدا هفتمین ساخته مازیار میری پس از چهار سال دوری از تلویزیون و سینما دارای مضمونی اجتماعی می باشد. تمام صحنه های فیلمبرداری این فیلم در تهران انجام شده و بنا به گفته سازندگان، این اثر فضایی نزدیک به «سعادت‌آباد» اثر موفق این کارگردان دارد. طبق شنیده ها فیلم «سارا و آیدا» موضوعى جنجالى دارد که به نسل جوان مى پردازد.

خلاصه فیلم:
سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که به دلیل به وجود امدن مسائلی، آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی برگردانند، اما این دو دوست تا کجا در کنار هم و پای یکدیگر می‌ایستند…؟

آخرین اثر مازیار میری یک داستان ساده با تم داستانی کپی برداری شده از داستان فیلم‌های اصغر فرهادی و به خصوص جدایی است. تم درگیری درونی یک شخصیت برای انتخاب یک مسیر در زندگی که حاصل اتفاقات بیرونی و فشارهای گاه و بیگاه اجتماعی است. سارا درگیر همان انتخابی می‌شود که راضیه جداییرا به شک می‌اندازد.انتخاب بین وجدان آرام و ناآرام ، انتخاب بین رهایی یا گرفتاری ، انتخاب بین عقل یا دل و یک ماراتن اخلاقی برآمده از وجدان و نتیجه نیز همان است که بارها فرهادی برای ما نگفته است اما گره افکنی جدایی و قصه ی درهم تنیده اش کجا و معمای حل گشته و آسان گشته ی کپی شده سارا و آیدا کجا!!


سارا و آیدا از هر حیث نسبت به آنچه که میخواسته باشد عقبتر است چه برسد به آنچه از آن الگو گرفته است. فیلم مازیار میری دوست داشته است که فیلم خوبی باشد اما دریغا که نه قصه اش توانایی این کار را دارد و نه کارگردانی چه در دکوپاژ و چه در بازی گرفتن از بازیگران و چه در پرداخت شخصیت‌ها و جزئیات دراماتیک کاراکترهایشان. البته شاید انداختن تقصیر به گردن کارگردان و یا بازیگران کار درستی نباشد چرا که اساسا هیچ پتانسیل خاصی برای شخصیت‌ها در داستان تعریف نشده است و صرفا با یک خط داستان ، تصمیم به ساخت فیلمی‌گرفته شده است که قرار است نمایانگر درگیری درونی یک شخص با خودش در محاصره مشکلات فراوان باشد

و تصمیم برای یک لحظه و یک آن در انتخاب رهایی از تمام درگیری‌های بیرونی و یا رهایی از درد وجدان درونی است. داستانی ساده و با تمی‌تکراری : سارا (با بازی غزل شاکری) اسناد شرکت را برای گرفتن پول و آزاد کردن مادرش (با بازی شیرین یزدان بخش) از زندان می‌دزدد اما آیدا ( با بازی پگاه آهنگرانی) آنها را پس میگیرد ولی در یک تصادف جان خود را از دست می‌دهد و مقصر همه ی اتفاقات می‌شود. حال نوبت ساراست که دست به انتخاب بزند.

  • mytools mytools