زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

ابزار تلگرام برای وبلاگ

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۵۵ ب.ظ

کد ابزار تلگرام برای وبلاگ و سایت

کد تلگرام برای وبلاگ,ابزار تلگرام برای وبلاگ,کد کانال تلگرام برای وبلاگ,ابزار وبلاگ تلگرام,کد کانال تلگرام وبلاگ,قرار دادن لینک کانال تلگرام در سایت,کد تلگرام در وبلاگ,کد لینک تلگرام در وبلاگ,ابزار تلگرام در وبلاگ,قرار دادن لینک کانال تلگرام در وبلاگ,کد عضویت در کانال تلگرام برای وبلاگ و سایت,کد تلگرام برای بلاگفا,کد تلگرام برای سایت,آموزش گذاشتن لینک تلگرام در وبلاگ,ابزار تلگرام برای بلاگفا,کد پاپ اپ از سایت به تلگرام,کد تلگرام وبلاگ,قرار دادن تلگرام در وبلاگ,گذاشتن کانال تلگرام در وبلاگ,نحوه گذاشتن لینک تلگرام در سایت,تلگرام بلاگفا,تلگرام وبلاگ,کانال تلگرام وبلاگ,قرار دادن لینک تلگرام در وب سایت,تلگرام برای وبلاگ,ساخت کانال تلگرام برای وبلاگ,انتقال مطالب وبلاگ به کانال تلگرام,تبدیل وبلاگ به کانال تلگرام

همه ما به خوبی از اهمیت داشتن کانال تلگرام در وبلاگ و سایت مطلع هستیم تقریبا در ایران گوشی و تبلتی نیست که برنامه تلگرام در ان نصب نشده باشد. این در حالی است  صفحه اجتماعی تلگرام حرف اول و آخر را در گوشی و تبلت ها در ایران می زند. برای همین با این ابزار وبلاگ شما می توانید به سادگی کانال تلگرامتان در وب خود به نمایش بگذارید و هم به افزایش اعضای گروه تلگرام سایت و وبلاگ کمک کنید و هم اینکه بازدید کننده دائمی و ارگانیک برای وب خود بسازید. اگر دنبال نمایش کانال تلگرام برای وب سایت و وبلاگتان هستید حتما پیشنهاد می کنیم از ابزار ساخت کانال تلگرام کدتولز استفاده کنید. برای ساخت و نمایش کانال تلگرام تنها کافی است 4 مرحله زیر را انجام دهید.

با ابزار زیر قادر خواهید بود که تلگرام یا کانال تلگرام خود را در سایت یا وبلاگ درج نمایید

1_آدرس عکس را در زیر عکس کپی کنید 
2_موقعیت نمایش کانال تلگرام وبلاگ و سایت رامشخص کنید 
3_آدرس عکس را در فیلد اول و آدرس لینک کانال تلگرام را در فیلد دوم وارد کنید 
4_آدرس کانال تلگرام را به این صورت وارد کنید مثال:https://telegram.me/---- 
ساخت کد ابزار کلیک کنید و کد تلگرام را برای وبلاگ و سایت دریافت کنید

لازم به توضیح است که کد ابزار تلگرام برای وبلاگ و سایت به صورت پیش فرض در تعیین موقعیت برای صفحه در پایین سمت چپ انتخاب شده است.

در صورت عدم پر کردن آدرس تصویر و لینک کانال تلگرام و یا یکی از آن ها کد ابزار تلگرام برای وبلاگ و سایت در قسمت پیش نمایش نشان داده نخواهد شد.

کد ابزار تلگرام برای وبلاگ و سایت

  • mytools mytools

کد صلوات شمار

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ق.ظ

کد صلوات برای وبلاگ,کد صلوات شمار برای وبلاگ,صلوات شمار آنلاین برای وبلاگ,کد صلوات شمار انلاین,کد ذکر صلوات برای وبلاگ,کد ابزار ختم صلوات برای وبلاگ,کد صلوات شمار برای بلاگفا,کد صلوات شمار وبلاگ,دریافت کد صلوات شمار برای وبلاگ,کد صلوات شمار در وبلاگ

ابزار ساخت و دریافت کد صلوات شمار و ختم صلوات برای وبلاگ

سلام خدمت کاربران گرامی کدتولز با ابزار وبلاگ زیر می توانید یک صلوات شمار حرفه ای و شیک را برای وبلاگ یا سایت خود بسازید.اگر دنبال یک ابزار وبلاگ مذهبی خوب هستید پیشنهاد می کنیم حتما از ابزار ختم صلوات شمار کد تولز استفاده کنید و اگر برای برای شما مفید بود این ابزار و به سایر دوستان وبلاگ نویس خود معرفی کنید. ابزار کد صلوات شمار برای بلاگفا و تمامی سیستم های وبلاگ دهی و سایت به درستی کار می کند.این قابلیت نیز وجود دارد که همزمان برای چندین وبلاگ و سایت از ابزار ختم صلوات استقاده شود پس از ساخت کد فقط کافی است برای دریافت کد صلوات شمار آنلاین برای وبلاگ یک کلیک کنید و در مکان مورد نظر کد و کپی پست کنید.  

امکانات ساخت کد ختم صلوات برای وبلاگ

فیلد آدرس سایت و و بلاگ برای دریافت کد صلوات شمار برای وبلاگ انتخاب رنگ متن کد صلوات برای وبلاگ انتخاب رنگ پشت زمینه دریافت کد صلوات شمار برای وبلاگ انتخاب رنگ کادر کد صلوات شمار در وبلاگ و پیش نمایش ابزار کد صلوات شمار برای وبلاگ

ساخت کد صلوات شمار در وبلاگ و کد ختم صلوات برای وبلاگ

  • mytools mytools

تاریخچه گوگل

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۲۶ ب.ظ

تاریخچه گوگل

دو دانشجوی دکترای دانشگاه استنفورد، یعنی لری پیج و سرگئی برین، گوگل را در سال ۱۹۹۸ تأسیس کردند. این شرکت خصوصی در ماه ژوئن ۱۹۹۹ / تیر ۱۳۷۹ رسمأ با سرمایه تأسیس ۲۵ میلیون دلار معرفی شد. این شرکت همراهانی را چون کلاینر پرکینز کاوفیلد و سیکوال کپیتال را پیدا کرد. گوگل سرویس و خدمات عمومی اصلی خود را در وب سایت خود در www.google.com ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین سرویس جستجوی پیشرفته را برای فراهم سازی اطلاعات محتوایی نیز ارائه می‌دهد.

کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ

معنی گوگل

گوگل بر گرفته شده از کلمه Googol که به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن» است که توسط میلتون سیروتا پسر خواهر ادوارد کاسنر ریاضیدان آمریکایی اختراع شده‌است. این موضوع «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن»، نوعی شعار و در واقع مقصود موضوع است. بدین معنی که گوگل قصد دارد تا سرویس‌ها، اهداف و اطلاع‌رسانی و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد.

کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ

  • mytools mytools