زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

خواص سیب زمینی

جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۷ ب.ظ

خواص سیب زمینی در بدنسازی,خواص سیب زمینی,خواص سیب زمینی آب پز در بدنسازی,خواص سیب زمینی کبابی,خواص سیب زمینی شیرین,خواص سیب زمینی برای کودکان,خواص سیب زمینی سرخ کرده,خواص سیب زمینی خام,خواص سیب زمینی قرمز,فواید سیب زمینی,خواص سیب زمینی برای مو,خواص سیب زمینی برای پوست,خواص سیب زمینی ترشی,خواص سیب زمینی شیرین برای کودکان,سیب زمینی,خواص سیب زمینی آب پز برای صورت

خواص سیب زمینی

خواص سیب زمینی در بدنسازی,خواص سیب زمینی,خواص سیب زمینی آب پز در بدنسازی,خواص سیب زمینی کبابی,خواص سیب زمینی شیرین,خواص سیب زمینی برای کودکان,خواص سیب زمینی سرخ کرده,خواص سیب زمینی خام,خواص سیب زمینی قرمز,فواید سیب زمینی,خواص سیب زمینی برای مو,خواص سیب زمینی برای پوست,خواص سیب زمینی ترشی,خواص سیب زمینی شیرین برای کودکان,سیب زمینی,خواص سیب زمینی آب پز برای صورت

سیب زمینی به انگلیسی به معنی Potato |  همه چیز درباره نارنگی و فواید سیب زمینی

خواص سیب زمینی برای پوست و همه فواید سیب زمینی

از فواید سیب زمینی هرچه بگوییم کم است, سیب زمینی منبع ویتامین B6 و ویتامین C بوده و برای سلامتی بسیار مفید است. یک سیب زمینی کوچک حاوی 30 گرم کربوهیدرات است. و یک فنجان پوره سیب زمینی حاوی 214 کالری ، یک سیب زمینی پخته شده کوچک 129 کالری دارد اما این تنها بخش قابل توجه سیب زمینی در بحث خواص و فواید یا ارزش غذایی نیست و این اینگریدینت بسیاری از غذاها دنیایی از خواص را در خود دارد که در ادامه این بخش از سلامت نمناک خواهیم گفت.

فواید سیب زمینی
سیب زمینی غنی از فیبر و پتاسیم است که بیشترین فایده را دارد. آن ها به کاهش فشار خون کمک و از قلب محافظت می کنند و حتی به درمان التهاب و بیماری های ناشی روماتیسم کمک می کنند.

1) برگ و میوه سیب زمینی بعلت داتشم سولانین مخدر و آرام بخش است ولی بعلت سمی نبودن نباید مورد مصرف داخلی قرار گیرد و باید فقط بعنوان ضماد و استعمال خارجی استفاده شود .

2)سیب زمینی بعلت داشتن ویتامین C  زیاد برای مقابله با بیماری اسکوربیت بکار می رود .

3) برای تسکین سوختگی ها ، سیب زمینی خام را رنده کرده وبه عنوان ضماد روی قسمت سوختگی بگذارید و هر چند  دقیقه آنرا عوض کنید و ضماد تازه روی آن قرار دهید .

4)سیب زمینی دارای آنزیم مهار کننده می باشد مخصوصا سیب زمینی در این مورد از شیر یا سویا قوی تر است .

5)پوست سیب زمینی ماننده پوست میوه ها وسبزیجات دارای ماده آنتی اکسیدان است

6)سیب زمینی بهترین دارو برای آنهایی است که بدنشان اسیدی است و اینگونه اشخاص بایدس یب زمینی را با پوست و با بخار پخته و بخورند زیرا سیب زمینی آب پز  وس رخ شده برعکس سیب زمینی با بخار پخته شده تولید اسید در بدن می کند .

7)سیب زمینی داروی خوبی برای از بین بردن تورم است . برای این منظور سیب زمینی را طبقه طبقه کرده و در سوپ بیاندازید و بگذارید تقریبا نیم پز شده و سپس آنرابخورید .

8)سیب زمینی بعلت درا بودن پتاسیم زیاد تمیز کننده کبد نیز می باشد .

9)سیب زمینی بدن را جوان می کند .

10)سیب زمینی داروی بیماریهای قلب نیز می باشد .

11)سیب زمینی قرمز درمان کننده بواسیر خونی و دردناک می باشد . برای این منظور سیب زمنی راب طور باریک بریده و بصورت شیاف دارورید و روی آن کمی روغن ویتامین E و یا وازلین مالیده و پس از قضای حاجت بداخل معقد بگذارید . این عمل را اگر چند روز ادامه دهید بواسیر برطرف می شود .

12)برای درمان اسهال سوپ سیب زمینی را با شیر بپزید و آنرا میل کنید  . اسهال سریع متوقف می شود .

پیشنهاد: خواص گردو • خواص تخم مرغ • خواص خربزه • خواص پیاز  • خواص انار

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی